• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Is er toevallig ook weer een topic van? Ik kan het niet zo snel vinden. ;x


    Nee, nog niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Rond half 8/8 uur.


    Meh, dan ben ik helaas nog op werk. Ik moet werken van 16:30 tot 20:30. Helaas :c


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Meh, dan ben ik helaas nog op werk. Ik moet werken van 16:30 tot 20:30. Helaas :c


    Maar we blijven wel tot ongeveer 11 uur draaien, misschien langer. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar we blijven wel tot ongeveer 11 uur draaien, misschien langer. :3


    Hmm, dan mis ik toch niet alles ^^


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    (...)Oh yes please, do it, DO IT!


    OT: Nee. Gewoon nee. Laat me een keertje met rust.


    Some people are art and do art at the same time

    Yesh, ik heb er zin in.


    :)

    Misschien ga ik luisteren Nikki ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Agh waarom vreet dit zo aan mij en begrijpt niemand dat. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    help

    This was one of the most awkward moments in my life and I'm sure I'll regret this, but not yet :Y).


    i put the fun in funeral

    I. Need. Concentration. +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil jullie nog eens wijzen op de volgende regel en ook op de andere regels in de beginpost.
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.

    Ik heb echt een schat van een moeder. :3
    Omdat ik de hele nacht door bleef hoesten, kreeg ze medelijden en is ze speciaal voor mij naar de apotheker gegaan voor hoestsiroop te gaan halen.
    En dat terwijl ik nog sliep.
    Dankje mama. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Stop met herrie maken D:
    Stomme familie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik houd 't er maar op dat ik me gewoon zo voel, omdat ik niet fit ben.


    "I shut my eyes in order to see.'