• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Love love love loveeeeee it. (:

    En toen kon het zenuwachtig zijn weer beginnen..! ^^


    :)



    Oh de nostalgie :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heerlijk die gillende gitaren ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zeg tumblr, waarom is het makkelijker om guys met donker haar te vinden dan jongens met blond haar? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toe nou :c wees lief voor me.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil naar het Archeon! Zo lang geleden, zeker acht jaar

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 18:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Ik wil naar het Archeon! Zo lang geleden, zeker acht jaar

    Archeon?

    OT: Oh, geweldig hoe donker het hier is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Putverdurrie. Staat er zomaar een rood autootje voor de deur die helemaal van mij is. <3
    I'm in looooove.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die fotoshoot was leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk, dat geeft echt wat zelfvertrouwen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thunder and lightning! There you are.

    Ugh, ik heb echt geen zin om nu nog te koken hoor. Hadden jullie maar eerder thuis moeten komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je weet dat als je niest in je date's gezicht dat die date dan hel snel voorbij is. En hellemaal over je toeren zijn. Right...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morticia schreef:
    (...)
    Archeon?

    OT: Oh, geweldig hoe donker het hier is.

    Een park waar de Romeinse tijd, prehistorische tijd en de middeleeuwse tijd in verschillende delen is nagemaakt. De huizen, wapens, omgeving etc. Dat heef vroeger zo een induk gemaakt op mij, dat ik nu telkens als ik het woord Archeon hoor, loop te roepen dat ik er heen wil.

    Moet alleen een slachtoffer vinden die mee wil

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buh. :c Viel mijn laptop uit terwijl ik naar boven ging terwijl ik nog 4 dagen moest om mijn potje RCT te winnen.


    Your make-up is terrible