• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nu word ik nieuwsgierig :'D.


    Ik was van 't zomer 16 geworden en mijn zus had een fotoshoot cadeau gegeven. Vandaag heb ik die gehad en ik heb vier foto's van de 20 die ik heb op Facebook gezet. Eén daarvan is mijn profielfoto en ik heb inmiddels 50 likes en 10 reacties. Meestal krijg ik rond de 10 likes en op profielfoto's maximaal 20-25, ik heb nog nooit meer gehad op iets. x] So yeah, dat vind ik tof. c:

    OT: Kan ik het maken op nu Tarzan te kijken? ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik was van 't zomer 16 geworden en mijn zus had een fotoshoot cadeau gegeven. Vandaag heb ik die gehad en ik heb vier foto's van de 20 die ik heb op Facebook gezet. Eén daarvan is mijn profielfoto en ik heb inmiddels 50 likes en 10 reacties. Meestal krijg ik rond de 10 likes en op profielfoto's maximaal 20-25, ik heb nog nooit meer gehad op iets. x] So yeah, dat vind ik tof. c:

    OT: Kan ik het maken op nu Tarzan te kijken? ._.

    Yeah, dat maakte ik al op uit je vorige berichtjes ;p. Maar ik bedoelde naar je profielfoto x'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Yeah, dat maakte ik al op uit je vorige berichtjes ;p. Maar ik bedoelde naar je profielfoto x'D.


    Ah, op die manier.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meraki schreef:
    (...)
    Géén idee! Ik heb het pewdiepie zien spelen, haha lame. Alleen hij maakte niet de keuze's die ik wilde dat hij maakte, dus nu ga ik het lekker zelf doen. Ik wil ook nog the Last of Us kopen en GTA V (en stiekem ook nog buzz), alleen dat was even allemaal te veel van het goede. Vond mijn bankrekening niet zo leuk. (nerd)

    GTA V had ik niet van jou verwacht! ;o.

    OT: Daaarn, ik moet afsluiten voor die film!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zweer, als dit waar zou zijn, dan ga ik me levend begraven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jezus, je kunt me wel toevoegen op LinkedIn, maar niet op mijn e-mail reageren? Wauw, gewoon wauw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ongelooflijk dit. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I'm an awful human being

    Dankjewel voor het verpesten van mijn goede humeur. (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ah, op die manier.


    Oh, da's inderdaad een mooie foto! Great. ;D.

    OT: Oké, here I go. Write, write, write.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    That moment when that one internet person is better than all your real life friends combined

    Chinees eten is zo smerig.. Blegh. Ik wil overgeven maar het lukt niet.


    I dress to kill, but tastefully

    Vuile bitch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan nog steeds niet geloven dat je er niet meer bent..

    Ik zou gerust een besteller van een handleiding kunnen schrijven over hoe je jezelf als mens zijnde tot de perfecte 'tweede keuze' kunt ontwikkelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.