• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Why do I even like you e.e


    Caution first, always.

    Oh lord...Waar gaat dit toch heen? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zoooooo blij en alles! Mijn Smaug the Magnificent staat voor de deur en hij is helemaal van mij. <3 En ja, zo heet hij echt. Het is mijn kleine snelheidsdraakje! Zo trots dat ik hem in m'n bezit heb en het geld zelf bij elkaar heb gesprokkeld.
    Liefde.
    Dit wordt nog wat als ik naar Zweden moet. ;c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:
    I'm utterly bored and feel the need to write a complicated story.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat me alsjeblieft gewoon in slaap vallen, stom hoofd. Ik lig al 2.5 uur wakker en moet er over 3.5 ook weer uit en ik moet vandaag van alles doen. Please be quiet :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je hebt me een mes in de rug gestoken, achterbaks figuur.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 5:48 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Auw. Rot hart. Werk gewoon mee. Ik heb geen zin in nog een litteken op mijn borst.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Echt niet normaal blij dat je weer terug bent, je weet half niet hoeveel ik je gemist heb. Dat je veel voor me betekent weet je al, maar ik houd van je en dat vergeet je telkens weer.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Cola is allesbehalve slim geweest. Nu kan ik niet slapen en het is verdomme al na 4 uur. Wordt weer een zaterdag die gaat sucken zeg. -.-


    -

    ThranduiI schreef:
    Why do I even like you e.e

    Lucrezia schreef:
    Oh lord...Waar gaat dit toch heen? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I tried, I really did.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat familie-drama is toch nog ergens goed voor, geen visite woehooe.


    You are beautiful, you are love.

    Wat... een... teleurstelling... kan wel... janken nu... (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    Ik wil met je praten, maar ik wil verdomme niet telkens het gesprek beginnen.


    :)