• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wat verkiezen jullie het liefst: de ik-vorm of de hij/zij-vorm met een alwetende verteller?
    Ik vorm for sure


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmmm, Ik twijfel namelijk. Ik, ik, ik kan snel tegensteken, maar ik ben bang dat ik via de hij/zij vorm niet alle emoties ga kunnen overbrengen ook al is het een alwetende auteur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je iedere keer met ik begint is het idd irritant, maar ik denk dat je dan wel de lezers het beste in de persoon kan laten inleven


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Ik ben inmiddels begonnen aan het uitwerken van mijn story. Maar zit nu te twijfelen, het hoeft toch niet helemaal compleet historisch correct te zijn?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    Ik ben inmiddels begonnen aan het uitwerken van mijn story. Maar zit nu te twijfelen, het hoeft toch niet helemaal compleet historisch correct te zijn?

    Volgens mij wel, niet dat je bijv. over Hitler verteldt en dat hij opeens Christenen wilt vermoorden


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    xxSummerxx schreef:
    (...)
    Volgens mij wel, niet dat je bijv. over Hitler verteldt en dat hij opeens Christenen wilt vermoorden
    het zijn bij mij sowieso fictieve personen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    (...)het zijn bij mij sowieso fictieve personen


    Ik heb ook een onderwerp waarbij ik nooit alles historisch correct zal krijgen, dus ik probeer alles klein te houden - wat in mijn verhaallijn ook goed past- en alles wat ik wel weet, benadruk ik.


    Chasing goals.

    Eindelijk nog eens goed kunnen doorschrijven! Waarschijnlijk activeer ik op vrijdagavond.


    Queer zijn is gewoon alles

    Muninn schreef:
    (...)het zijn bij mij sowieso fictieve personen

    Dat is bij iedereen zo, want je mag niet vanuit een 'bestaand' persoon schrijven


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    hmmmmpfff de grove lijn heb ik, maar ik moet tussen gebeurtenissen vinden en die komen maar niet. =( stom brein


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    hmmmmpfff de grove lijn heb ik, maar ik moet tussen gebeurtenissen vinden en die komen maar niet. =( stom brein

    Ja, dat is altijd zo irri
    Dan weet je alle belangrijke gebeurtenissen, maar er moet ook nog iets tussenin komen


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Welke vinden jullie het leukst?

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.




    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het 2e plaatje vind ik het leukst, maar de letters van de eerste (de kleur) vind ik mooier


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    FML, waarom kom ik te laat achter dit soort wedstrijden ): Naja volgend jaar dan maar meedoen!

    WenseKronik schreef:
    FML, waarom kom ik te laat achter dit soort wedstrijden ): Naja volgend jaar dan maar meedoen!
    je hebt nog een aantal maanden hea :p


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.