• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^ Awesome of niet, de regels gelden voor iedereen. ^^
    Ik zou misschien ook eens meedoen dit jaar onder het thema historisch. Al denk ik niet dat ik aan 50.000 woorden zal geraken. :'D
    Ik wil eerder eens een story uitschrijven en ik zie wel aan welk woordenaantal het mij brengt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    ^ Awesome of niet, de regels gelden voor iedereen. ^^
    Ik zou misschien ook eens meedoen dit jaar onder het thema historisch. Al denk ik niet dat ik aan 50.000 woorden zal geraken. :'D
    Ik wil eerder eens een story uitschrijven en ik zie wel aan welk woordenaantal het mij brengt.
    Oepsiepoepsie, ik lees de regels nu pas :W
    Ik ben er ook nog niet zeker van dat ik de 50.000 red, maar ik hoop van wel :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    You are showing me your fingers.Eh, eh!
    Haha sorry.
    Nee, maar het is wel belangrijk dat je alle berichten lees over de regels en wat er in het topic staat, want we hebben al veel users gehad die ons onderstalken met berichten terwijl er daar ook bepaalde regels over zijn en voor ons is dat ook lastig.
    Ahja het woorden aantal neem ik er wel blij. Blijk mijn story 30.000 woorden te bevatten, maak mij dat niet uit. Het zou al een begin zijn dat ik hem afkrijg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    You are showing me your fingers.Eh, eh!
    Haha sorry.
    Nee, maar het is wel belangrijk dat je alle berichten lees over de regels en wat er in het topic staat, want we hebben al veel users gehad die ons onderstalken met berichten terwijl er daar ook bepaalde regels over zijn en voor ons is dat ook lastig.
    Ahja het woorden aantal neem ik er wel blij. Blijk mijn story 30.000 woorden te bevatten, maak mij dat niet uit. Het zou al een begin zijn dat ik hem afkrijg.
    Sorry! Ik was gewoon overenthousiast! *O*
    Ik heb precies hetzelfde hoor, ik heb nog nooit een verhaal afgeschreven :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^ Geen probleem hoor, ik kon gewoon die reactie niet laten, vanwege je plaatje. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziezo, Lotta de coverexpert is aan de slag gegaan en dit is hem:


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ Ziet er veel beter uit dan je eerste. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha bedankt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het dus echt de hel om de perfecte jongen te vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vinden jullie dit trouwens een mooi/leuk idee?

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Bevroren liefde is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.


    Het klinkt misschien op de Titanic, maar het is een ander liefdes verhaal, met een andere plot en het lijkt alles behalve op het verhaal van Rose en Jack.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mij lijkt het wel leuk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Klinkt mij ook wel leuk *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Yes. (wbw)
    Hij was in dat ander topic wat verloren gegaan vond ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat wordt ook volgespamd. Dit is lekker rustig.


    Queer zijn is gewoon alles