• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Welke?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het algemeentopic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Denken jullie dat deze twee foto's bij elkaar passen voor personages. Ik ben niet geheel zeker over hun lichaamstaal.



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daar heb ik geen verstand van.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    Denken jullie dat deze twee foto's bij elkaar passen voor personages. Ik ben niet geheel zeker over hun lichaamstaal.


    Hmm, ik denk het niet :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben er ook niet van overtuigd. Hij staat er precies te vrolijk op, maar die gast kan maar niet goed op foto's staan. Heel het internet staat precies vol met gifs en dat moet ik niet. Ik wil een foto.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik ben er ook niet van overtuigd. Hij staat er precies te vrolijk op, maar die gast kan maar niet goed op foto's staan. Heel het internet staat precies vol met gifs en dat moet ik niet. Ik wil een foto.
    Wie is dat dan? En kan je anders geen ander iemand vinden?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Toby Regbo, hij speelt mee in Reign hele mooie serie trouwens). Ik wil wel iemand anders nemen, maar ik weet niet wie. En de kleren moeten ook nog een beetje passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Toby Regbo, hij speelt mee in Reign hele mooie serie trouwens). Ik wil wel iemand anders nemen, maar ik weet niet wie. En de kleren moeten ook nog een beetje passen.
    Wat voor haar-, huids- en oogkleur? Wat voor kleding? Ik wil je wel helpen zoeken? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Wat voor haar-, huids- en oogkleur? Wat voor kleding? Ik wil je wel helpen zoeken? :W
    Hij moet voornamelijk jong zijn. En de kledij moet ouderwets zijn. Want het speelt zich rond de jaren 1900 af. En hij moet blank zijn. Ik ben voor het moment nog niet kieskeurig op haarkleur. Daar werk ik mij later wel naar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kleur of zwartwit?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maak niet uit. Het moet toch sowieso in het ouderwets gezet worden


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmmm, ergens zou ik toch liever iemand willen met een stoppelbaardje. Mag ik vragen waar jij die foto's vindt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?