• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Hmmm, ergens zou ik toch liever iemand willen met een stoppelbaardje. Mag ik vragen waar jij die foto's vindt?
    Tumblr, Weheartit, Google


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zit daar dus ook al heel de tijd op en ik vind echt alleen maar brol. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Te oud?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Avarosa schreef:
    Ik zit daar dus ook al heel de tijd op en ik vind echt alleen maar brol. Haha.
    Zoek dan gewoon naar personen ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:

    Te oud?
    Yes.
    Ik kwam net Rian Gosling tegen. Haha. maar die vind ik niet geschikt. Ik denk dat ik er eens eens een nachtje over ga slapen en desnoods valt te cover wel mee en is het probleem ook zo opgelost. Ik vond de persoon nog niet meteen zo slecht, maar ik was niet tevreden met de manier hoe hij er op stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Misschien kun je Jackson Rathbone gebruiken?


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Neh. :p
    Ik vind wel iets. Tijd genoeg. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil ook nog een trailer maken, dus het is misschien beter dat ik wat research doe bij films voor een karakter. Dus vriendelijk bedankt voor de hulp, maar het is voor het moment niet meer nodig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik wil ook nog een trailer maken, dus het is misschien beter dat ik wat research doe bij films voor een karakter. Dus vriendelijk bedankt voor de hulp, maar het is voor het moment niet meer nodig.
    Okidoki! Geen probleem (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ugh, ik weet een begin en een einde en ik zit nu al een paar dagen na te denken over een middendeel en het komt maar niet. (no_chears)

    Even terzijde: ben ik blij dat dit thema niet hectisch vol gespamd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 10:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ugh, ik weet een begin en een einde en ik zit nu al een paar dagen na te denken over een middendeel en het komt maar niet. (no_chears)

    Even terzijde: ben ik blij dat dit thema niet hectisch vol gespamd wordt.

    Ik had een uur niet op quizlet gekeken en toen had ik opeens 50 berichtjes, het merendeel van story of the year forum
    Idd dat dat gelukkig niet hier is


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Wat verkiezen jullie het liefst: de ik-vorm of de hij/zij-vorm met een alwetende verteller?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De ik-vorm eerlijkgezegd


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song