Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):
Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens
En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.
En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!
[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:07 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it