• © FiIi


    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een Quidditchcompititie!


    Rollen:
    First years.
    - [H] Hugo Weasley
    - [G] Lily Potter || RubinRed
    -

    Second years.
    - [G] Lucy Weasley || Snowheart
    - [R] Fred Weasley
    -

    Third years.
    - Albus Potter || Reservatie FiIi
    - [G] Rose Weasley || Candira
    - Scorpius Malfoy || FullMetal
    - Mackenzie Filisa Reaser Imagines

    Fourth years.
    - [G] James Potter
    - [H] Roxanne Cedrella Weasley || Latier
    - [R] Miranda Weasley || Candira
    - [G] Lorcan Scamander || Bheliom
    - [R] Lysander Scamander || Bheliom

    Fifth years
    - [R] Louis Weasley || Nostradamus
    - [G] Molly Weasley
    - [R] Emma Wood || Gilbertson
    - [H] Oswin Clifton || Bheliom
    - Paolo Salieri III || Valaerium
    - [G] Frey Elwin O'Malley || Hector

    Sixth years.
    - [G] Dominique Weasley || FullMetal
    - [G] Arieke Howe || Latier
    - [R] Kasper Ramsey || Nostradamus
    - [R] Dehlia Celine Barrera || Bash
    - [H] Warren Septimus Merrick || Hector

    Seventh years.
    - [R] Victoire Weasley || After
    - [H] Teddy Lupin || Nostradamus
    - [H] Jack Race Hale || FullMetal
    - [H] Daniel Paul Walkers || 220912
    - [G] Abbigail Dana Walkers || 220912

    Er mogen zowel bestaande personages als verzonnen personages worden aangemaakt.

    Prefects:      (Vijfde- en zesdejaars!)
    - [G] Arieke Howe
    - [G]
    - [R] Dehlia Celine Barrera
    - [R]
    - [H] Oswin Clifton
    - [H]
    -
    - Paolo Salieri III

    Head boy and girl:      (Zevendejaars!
    - Head girl: Victoire Weasley
    - Head boy: Teddy Lupin

    De Quidditchteams zullen nog komen!


    Regels:
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 100 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Slytherin.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Prefect/Head/geen een:
    Extra:


    Praattopic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I shall reserveer another dude too. He will be in his sixth year of education and will be a Ravenclaw and I will claim Evan Peters' faceclaim.


    kindness is never a burden.

    Mag ik een third years? *O*

    Ik heb geen idee welk faceclaim ik moet hebben voor Rose, zal ik de orginele face claim doen -van de film, weet de naam van het meisje die in de film rose speelt- of zal ik andere face claim doen. Want die heb ik ook.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Ik heb geen idee welk faceclaim ik moet hebben voor Rose, zal ik de orginele face claim doen -van de film, weet de naam van het meisje die in de film rose speelt- of zal ik andere face claim doen. Want die heb ik ook.


    Ik zou een andere face claim nemen. (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    I shall reserveer another dude too. He will be in his sixth year of education and will be a Ravenclaw and I will claim Evan Peters' faceclaim.


    Oeeh, zal ik mijn zelfverzonne personage een crush hebben op de jouwe?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Onredelijke reactie.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ik zou een andere face claim nemen. (:
    oke dan doe ik wel andere face claim xd.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Oeeh, zal ik mijn zelfverzonne personage een crush hebben op de jouwe?


    Lijkt me leuk, maar laten we dit verder bespreken in het praattopic. (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk, maar laten we dit verder bespreken in het praattopic. (:


    Oke spreken we daar verder


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.



    Naam
    Kasper "Kas" Ramsey
    Leeftijd
    Zestien, geboren op de 2e van januari.
    Jaar
    Zesde.
    Afdeling
    Ravenclaw.
    Innerlijk
    Op het eerste zicht ziet Kas eruit als een goed uitziende douchebag jongen, maar dat is maar schijn. Hij is een erg zorgzame en intelligente jongeman. Kasper is allesbehalve impulsief, aangezien hij altijd alle mogelijke opties overweegt en dan pas datgene kiest welke het veiligst en verstandigst is. Het is niet om te zeggen dat Kas een uitslover is of een genie, maar de jongeman is zeker een sterke leerling op school, desondanks het feit dat hij niet zo veel doet voor zijn schoolwerk.
    Kasper draagt erg veel zorg voor zijn spullen, familie en vrienden. Hij zal hen beschermen en verdedigen mocht dat nodig zijn. Zonder hen zou Kas niet zo veel zijn. Personen om je heen die om je geven en er voor je zijn, vind hij namelijk erg belangrijk. Dat is ook de reden waarom hij zo vriendelijk en charmant is. Of toch meestal. Kasper kan je in het algemeen omschrijven als iemand die niet snel boos word en misschien over zich heen laat lopen, maar vergis je niet, hij is even menselijk als iedereen. Kas kan wel eens uitvliegen en komt zeker ook voor zichzelf op.
    In zijn vrije tijd is hij heel erg actief in liefdadigheid samen met zijn Muggle ouders -Kasper is namelijk Muggle-born-.
    Uiterlijk:
    Met zijn 1 meter 77 is Kasper niet meteen de grootste man, maar klein is hij al helemaal niet. Hij is redelijk stevig gebouwd en heeft een gezond gewicht van rond de 70 kilogram. Zijn krullende, vuilblonde haren omlijsten Kas gezicht als een gouden krans. Soms kan de kleur veranderen door het lichtinval naar donker- of honingblond. Kasper ogen kunnen erg veel emoties vertonen en dragen een erg speciale kleur. Ze zijn chocoladebruine tot hazelnootbruine kleur -hangt af van de lichtinval- met aan de pupillen een geel/oranjekleurige rand. Naar de oogrok toe worden de irissen donkerbruin. Kas heeft een warme en lage lach. Zijn twee rijen tanden zijn steevast spierwit, waar geen enkel vlekje te bekennen is. De kledingstijl van de jongeman is erg nonchalant en past volledig bij zijn karakter. Meestal zie je hem met een simpele gescheurde jeans en een zwart shirt of een geruiten hemd. Een stevig paar boots is zijn favoriete schoeisel.
    Prefect/Head
    Prefect
    Extra
    Kasper is een Muggle-born, wat wil zeggen dat zijn ouders beide gewone mensen zijn en geen tovenaarsbloed in zich hebben. Ook heeft Kasper een jongere zus van veertien, maar zij is ook een Muggle en heeft geen tovenaarsbloed in zich. Over het algemeen heeft Kas daar geen probleem mee, want hij vind het wel leuk om Muggledingen te weten, die de leerlingen uit een tovenaarsgezin niet weten, maar de kritiek van sommige Volbloeden kunnen hem wel aardig irriteren.
    Hij is kapitein van het Ravenclaw Zwerkbal team en Jager.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 13:19 ]


    kindness is never a burden.

    I hate you for starting this RPG when I don't have wifi. (cat)
    Have fun.


    :)

    Naam: Rose 'Rosie' Weasley
    Leeftijd: 13
    Jaar: 3de
    Afdeling Gryffindor
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Prefect/Head -
    Extra:

    De rest komt morgen..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gilbertson schreef:
    I hate you for starting this RPG when I don't have wifi. (cat)
    Have fun.

    But you can still join D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik twijfel, maar vooral omdat praktisch alle stelletjes al geregeld zijn en die zie zullen vooral met elkaar spelen, dus dan is er niet echt iets meer aan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nah, love. Enkel Tedoire staat vast.


    kindness is never a burden.