• © FiIi


    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een Quidditchcompititie!


    Rollen:
    First years.
    - [H] Hugo Weasley
    - [G] Lily Potter || RubinRed
    -

    Second years.
    - [G] Lucy Weasley || Snowheart
    - [R] Fred Weasley
    -

    Third years.
    - Albus Potter || Reservatie FiIi
    - [G] Rose Weasley || Candira
    - Scorpius Malfoy || FullMetal
    - Mackenzie Filisa Reaser Imagines

    Fourth years.
    - [G] James Potter
    - [H] Roxanne Cedrella Weasley || Latier
    - [R] Miranda Weasley || Candira
    - [G] Lorcan Scamander || Bheliom
    - [R] Lysander Scamander || Bheliom

    Fifth years
    - [R] Louis Weasley || Nostradamus
    - [G] Molly Weasley
    - [R] Emma Wood || Gilbertson
    - [H] Oswin Clifton || Bheliom
    - Paolo Salieri III || Valaerium
    - [G] Frey Elwin O'Malley || Hector

    Sixth years.
    - [G] Dominique Weasley || FullMetal
    - [G] Arieke Howe || Latier
    - [R] Kasper Ramsey || Nostradamus
    - [R] Dehlia Celine Barrera || Bash
    - [H] Warren Septimus Merrick || Hector

    Seventh years.
    - [R] Victoire Weasley || After
    - [H] Teddy Lupin || Nostradamus
    - [H] Jack Race Hale || FullMetal
    - [H] Daniel Paul Walkers || 220912
    - [G] Abbigail Dana Walkers || 220912

    Er mogen zowel bestaande personages als verzonnen personages worden aangemaakt.

    Prefects:      (Vijfde- en zesdejaars!)
    - [G] Arieke Howe
    - [G]
    - [R] Dehlia Celine Barrera
    - [R]
    - [H] Oswin Clifton
    - [H]
    -
    - Paolo Salieri III

    Head boy and girl:      (Zevendejaars!
    - Head girl: Victoire Weasley
    - Head boy: Teddy Lupin

    De Quidditchteams zullen nog komen!


    Regels:
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 100 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Slytherin.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Prefect/Head/geen een:
    Extra:


    Praattopic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Yes, you may. En sorry voor het stelen van Vic, maar Lene en ik zijn gewoon Tedoire-partners-in-crime. Wat.



    kindness is never a burden.

    Heap schreef:
    (...)
    Yes, you may. En sorry voor het stelen van Vic, maar Lene en ik zijn gewoon Tedoire-partners-in-crime. Wat.


    Tedoire is awesome.

    En Scorose ook, sinds ik die fanfic op tumblr heb gelezen. :3

    Ugh, ik neem Scorpius ook. ^^


    help

    Moeten we bestaande personages ook invullen (ik veronderstel van wel, maar ik wet het niet zeker (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh fuck, derdejaar. Ik moet mijn eigen leeftijdsgroep spelen. D:

    So Dominique the forever alone girl and Scorpius the awesome. Seriously, that comic is too adorable.

    And now I gotta find faceclaims.


    help

    Latier schreef:
    Moeten we bestaande personages ook invullen (ik veronderstel van wel, maar ik wet het niet zeker (: )

    Yes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MAY THE HUNT FOR A FACECLAIM BEGIN.

    Sorry. Ik heb echt behoefte aan een HP RPG. :')


    help

    Nostradamus schreef:
    (...)


    That gif made my day.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag Dominique in het Zwerkbalteam zitten als Drijver? :3

    For some reason, all my HP persona's are Beaters.


    help

    Ik zou graag Rose reseveren en een zelfvzonnen rol. De dochter van Charlie Weasley


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Oh wacht, volgens wiki is ze een wachter. :3

    I am spamming your topic. I am sorry. Zou je misschien een praattopic kunnen maken? :')


    help


    Naam: Dominique Gabrielle Weasley. En ja, er zijn mensen die haar spottend 'Dommie' noemen. Eigenlijk maakt het haar niet echt uit hoe ze genoemd wordt.
    Leeftijd: Zestien, geboren op zevenentwintig december.
    Jaar: Zesde jaar.
    Afdeling: Griffoendor.
    Innerlijk: Dominique lijkt innerlijk heel erg veel op haar moeder. Ze is intelligent, onafhankelijk en loyaal aan haar vrienden en familie. Ze heeft ook altijd een hele goeie band met Louis en Victoire gehad. Net zoals Fleur kan Dominique soms wel wat egoïstisch zijn, maar meestal gaan de mensen om wie ze geeft voor. Het enige probleem is dat ze enorm koppig is en dat se sommige mensen soms iets te snel vertrouwt. Je zou kunnen zeggen dat Dominique soms wat naïef is.
    Dominique is echter wel een kritisch iemand en niet alleen op zichzelf. Ze doet dit niet met opzet, maar soms kan ze nogal 'gemeen' overkomen als ze je op bepaalde punten wijst.
    Dominique is een intelligent, soms wat overemotioneel en erg vriendelijk meisje dat zich heel goed inzet voor school en voor goede doelen. Sommige mensen vinden dat ze te hard probeert om het lievelingetje van alle leerkrachten te zijn, maar dit doet ze zeker niet met opzet. Je vindt Dominique ofwel een leuk iemand, ofwel haat je haar vanuit de grond van je hart, maar als je haar beter leert kennen, dan... merk je dat ze een enorm onhandig iemand is. Als ze nerveus is laat ze alles spontaan uit haar handen vallen en begint ze flauwe grapjes te maken waar alleen zij de humor van inziet. Ook is ze nogal een grote flapuit.
    Al is Dominique een intelligente jonge vrouw, ze heeft een groot probleem. Dominique is namelijk nogal snel op haar tenen getrapt en heeft hierdoor niet altijd controle over wat ze doet. Ze zoekt te snel haar toevlucht op magie en veroorzaakt hierdoor wel meer dan eens problemen. Dit is de reden waarom veel mensen haar mijden en ze voelt zich vaak onbegrepen. Ze wilt geen mensen vervloeken of in een rat veranderen gewoon omdat ze kwaad of verward of verdrietig is, maar het gebeurt gewoon... Ze kan er helemaal niets aan doen en soms wilt ze gewoon weglopen naar het Verboden Bos om daar alleen te zitten. Dominique is over het algemeen een erg hartelijk iemand, maar ze kan je meteen buitensluiten als ze dat wilt. Ze geeft zichzelf trouwens ook snel de schuld van bepaalde dingen. Als Dominique sterke emoties voelt heeft ze zichzelf nu gewoonweg niet echt in de hand en ze wilt ook niet dat mensen haar hierbij helpen, daarvoor staat haar trots haar in de weg.
    Uiterlijk: Dat Dominique een afstammeling van een Glamorgana is, is nog steeds duidelijk. Jongens laten wel meer dan eens hun oog op haar vallen, al doet ze er niet echt iets voor om haar uiterlijk te benadrukken.
    Qua uiterlijk is Dominique wel een beetje een meisje-meisje. Ze is zo iemand die graag experimenteert met haar kapsel, ook al wilt dat zeggen dat ze de hele dag met geëxplodeerd haar rondloopt.
    Make-up draagt ze niet echt, aangezien ze die natuurlijke schoonheid van haar moeder heeft geërfd. Kon moeilijk ook anders als je het gen van een Glamorgana in je hebt...
    Dominiques lengte is niet de breekbare 'petiteness' dat sommige meisjes hebben, maar ze steekt nu ook niet met kop en schouders boven iedereen uit. Ze heeft zo'n gemiddelde lengte en draagt meestal gewoon platte schoenen. Ze is wel een kledingfan, maar dan eerder voor de meer vintage vrijetijdskledij. Echt opkleden doet ze niet echt, tenzij ze iemand leuk vindt...
    Je kan niet echt zeggen dat Dominique een typisch uiterlijk heeft; ze ziet er waarschijnlijk elke maand helemaal anders uit. Ooit heeft ze haar haar eens proberen te kleuren met van die spreuken die je in tovenaarsmagazines vindt, maar dat liep niet goed af... Gelukkig had ze een bus echt haarkleurmiddel bij zich.
    Extra: Dominique is heimelijk verliefd op Edward Lupin uit Huffelpuf, maar dat zou ze nooit van haar hele leven aan iemand toegeven. Ze ziet best wel hoe hij naar haar oudere zus kijkt, en eerlijk? Ze is stikjaloers. Ze probeert haar gevoelens gewoon te verdrukken, ooit waait het wel over. Toch?
    Verder heeft Dominique altijd al een passie voor Zwerkbal gehad, en ondanks haar onhandigheid is ze er best wel goed in. Ze is Wachter in het team van Griffoendor en heeft een valk genaamd Arendelle. Vraag maar niet hoe ze aan een valk komt...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:38 ]


    help

    Btw mijn verzonnen rol zit in het vierde jaar


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.


    Naam: Scorpius Hyperion Malfoy.
    Leeftijd: Dertien, hij verjaart op zestien januari.
    Jaar: Derde jaar.
    Afdeling: Zwadderich.
    Innerlijk: Scorpius is competitief. Net zoals zijn vader, al lijkt hij in veel opzichten niet op Draco Malfoy. Scorpius kan enorm sarcastisch en spottend zijn, maar hij gaat je niet meteen met scheldwoorden beginnen aanvallen gewoon omdat hij zin heeft in een ruzie. Op dat opzicht is hij eerder 'cool'. Hij is niet de kinderachtige pestkop, qua attitude gedraagt hij zich een heel stuk volwassener en hij is het soort jongen dat zijn conversaties zorgvuldig kiest. Hij heeft geen zin om zijn tijd te verspillen aan iemand die per se tegen hem wilt klagen over dat de leraren dit jaar weer zo verschrikkelijk zijn, dat zijn onderwerpen die hij al weet en hij heeft er dus geen zin in om er woorden aan vuil te maken.
    Eigenlijk is dit gewoon hoe hij zich wilt voordoen. Hij kan er niet tegen als iets niet is zoals hij vindt dat het moet zijn. Scorpius is een heel stuk gênanter en verlegener dan zijn vader was, al doet hij zich niet zo voor. Hij is eerlijk gezegd bang dat er iets mis kan lopen als hij zichzelf is, dus verbergt hij zich maar achter die koude façade en doet hij zich voor zoals een typische Zwadderaar zou zijn: zelfverzekerd, spottend, 'de-beste-in-alles' en verre van onzeker.
    De meeste mensen weten wel dat Scorpius de zoon van zijn vader is - ik bedoel, hij is nu niet bepaald het tegenovergestelde in uiterlijk - en verwachten dat Scorpius dan ook helemaal zoals Draco is. Het probleem is dat Scorpius zich hier een beetje laat in meeslepen en zich nooit openlijk kan gedragen zoals hij dat zelf wilt. Op het eerste zich zou je hem waarschijnlijk verachtten: hij lijkt betweterig, té nonchalant en zelfverzekerd. De waarheid? Scorpius is niets van dat alles. Hij weet gewoon niet echt wat hij anders moet doen.
    Die rustige, leergierige jongen met een goeie humor zul je waarschijnlijk niet leren kennen.
    Uiterlijk: Scorpius ziet er ouder uit dan hij is. Hij is best wel groot voor zijn leeftijd en loopt er vaak slordig bij. Weliswaar altijd in spiksplinternieuwe kleren - wat dacht je van een Malfoy? - maar erg veel aandacht besteed hij niet aan zijn uiterlijk. Zijn blonde haar ligt altijd overhoop. De enige momenten dat hij er echt deftig uitziet is wanneer hij thuis is bij zijn ouders.
    Scorpius ziet er best wel wat slungelig uit. Hij probeert zijn houding zelfzeker en standvastig te houden, maar vaak merk je hem in een kamer vol mensen niet eens op. Zijn aanwezigheid valt niet echt snel op, maar eenmaal je hem hebt gezien, weet je zo al dat het een verwende jongeman is uit een rechte lijn arrogante volbloed tovenaars. Hij draagt altijd de duurste kleren, nooit iets tweedehands, alles past hem perfect, ook al is hij niet goed in dassen knopen of hangt zijn hemd vaak uit zijn broek.
    Scorpius ogen heeft hij van zijn moeder. In tegenstelling tot de koude, grijsblauwe toon van zijn vaders ogen, heeft Scorpius de warme, maar donkere bruine ogen van zijn moeder, hazelnootbruin met naar de pupil toe hier en daar een spikkeltje goud en groen. Zijn ogen lijken van kleur te veranderen met de seizoenen en dat komt door het lichtinval. In de winter lijken ze haast zwart, terwijl ze de rest van het jaar een warmere kleur hebben.
    Extra: Scorpius is in het geheim een hele grote muziekfanaat en vindt de mensen van Griffoendor niet zo verschrikkelijk als hij ze zou moeten vinden. Hij heeft best wel een goeie stem en aanleg voor muziek en kunst, maar het is iets dat hij onderdrukt omdat hij niet echt denkt dat het iets is dat zijn ouders zouden accepteren.
    Verder leest Scorpius ook heel graag. Hij zou graag in het Zwerkbalteam gaan, maar hij is te verlegen en hij is bang dat het een sport zal zijn waar hij niet goed in is, terwijl dit net wel iets is dat zijn ouders aanmoedigen. In feite zijn zijn ouders nog redelijk flexibel. Scorpius is gewoon té verlegen en twijfelachtig.
    Hij is wel goed in de meeste vakken, maar in Bezweringen is hij zowat een regelrechte ramp. Hij mag er nog zoveel aan studeren, maar je mag er zeker van zijn dat hij minstens één keer in het schooljaar iets laat ontploffen.
    Hij heeft een uil genaamd Memphis.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 11:51 ]


    help

    TALK, MY FOLKS.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Lily Potter??


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!