• Iemand die samen met mij een Beauxbatons RPG zou leiden? En dan ook met jongens, maar die zeg maar worden mishandeld in de kerkers van Beauxbatons?


    Giovanni

    Het idee van Beauxbeatons vind ik leuk, maar ikzelf ben geen fan van het mishandelen in de kerkers. Zou je Beauxbatons niet met Klammpfels kunnen combineren?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Het idee van Beauxbeatons vind ik leuk, maar ikzelf ben geen fan van het mishandelen in de kerkers. Zou je Beauxbatons niet met Klammpfels kunnen combineren?


    Klammfels ligt in Hongarije en Beauxbatons in Frankrijk, dus geen idee hoe, tbh.


    Giovanni

    Psychopaat schreef:
    (...)

    Klammfels ligt in Hongarije en Beauxbatons in Frankrijk, dus geen idee hoe, tbh.


    Ik begrijp dat ze nogal ver uit elkaar liggen, maar je zou bijvoorbeeld een reden kunnen verzinnen waarom de scholen bij elkaar gegooid worden.
    Ik neem maar even als stom voorbeeld; Beauxbatons gaat failliet omdat men het gebouw niet meer kan betalen en de leraren ontslag nemen. Het hoofd van Klammfels biedt aan om de scholen samen te voegen, maar aangezien de leefwijzes van beide scholen totaal verschillend zijn, ontstaan er verschillende discussies en problemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Ik begrijp dat ze nogal ver uit elkaar liggen, maar je zou bijvoorbeeld een reden kunnen verzinnen waarom de scholen bij elkaar gegooid worden.
    Ik neem maar even als stom voorbeeld; Beauxbatons gaat failliet omdat men het gebouw niet meer kan betalen en de leraren ontslag nemen. Het hoofd van Klammfels biedt aan om de scholen samen te voegen, maar aangezien de leefwijzes van beide scholen totaal verschillend zijn, ontstaan er verschillende discussies en problemen.


    That would be a awesome storyline! Zou ik dat dan mogen gebruiken? :D


    Giovanni

    Psychopaat schreef:
    (...)

    That would be a awesome storyline! Zou ik dat dan mogen gebruiken? :D


    Ja, natuurlijk. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk. c:


    Dan ga ik het topic even aanmaken!


    Giovanni

    Nou ik doe mee :) maar eerlijk gezegd dacht ik dat er wel jongens zaten in beauxbatons?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SweetDemon schreef:
    Nou ik doe mee :) maar eerlijk gezegd dacht ik dat er wel jongens zaten in beauxbatons?


    Boek wel, film niet als ik het me goed herinner.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Boek wel, film niet als ik het me goed herinner.

    ja he ik dacht wel dat ik het gelezen had :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Heb je al een rollentopic? :3


    take me back to the basics and the simple life