• © FiIi


    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een Quidditchcompititie!


    Rollen:
    First years.
    - [H] Hugo Weasley
    - [G] Lily Potter || RubinRed
    -

    Second years.
    - [G] Lucy Weasley || Snowheart
    - [R] Fred Weasley
    -

    Third years.
    - Albus Potter || Reservatie FiIi
    - [G] Rose Weasley || Candira
    - Scorpius Malfoy || FullMetal
    - Mackenzie Filisa Reaser Imagines

    Fourth years.
    - [G] James Potter
    - [H] Roxanne Cedrella Weasley || Latier
    - [R] Miranda Weasley || Candira
    - [G] Lorcan Scamander || Bheliom
    - [R] Lysander Scamander || Bheliom

    Fifth years
    - [R] Louis Weasley || Nostradamus
    - [G] Molly Weasley
    - [R] Emma Wood || Gilbertson
    - [H] Oswin Clifton || Bheliom
    - Paolo Salieri III || Valaerium
    - [G] Frey Elwin O'Malley || Hector

    Sixth years.
    - [G] Dominique Weasley || FullMetal
    - [G] Arieke Howe || Latier
    - [R] Kasper Ramsey || Nostradamus
    - [R] Dehlia Celine Barrera || Bash
    - [H] Warren Septimus Merrick || Hector

    Seventh years.
    - [R] Victoire Weasley || After
    - [H] Teddy Lupin || Nostradamus
    - [H] Jack Race Hale || FullMetal
    - [H] Daniel Paul Walkers || 220912
    - [G] Abbigail Dana Walkers || 220912

    Er mogen zowel bestaande personages als verzonnen personages worden aangemaakt.

    Prefects:      (Vijfde- en zesdejaars!)
    - [G] Arieke Howe
    - [G]
    - [R] Dehlia Celine Barrera
    - [R]
    - [H] Oswin Clifton
    - [H]
    -
    - Paolo Salieri III

    Head boy and girl:      (Zevendejaars!
    - Head girl: Victoire Weasley
    - Head boy: Teddy Lupin

    De Quidditchteams zullen nog komen!


    Regels:
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 100 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Slytherin.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Prefect/Head/geen een:
    Extra:


    Praattopic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Change *

    And I changed it. Why is Shana not online D:


    Ik had het tegen nostradamus vanwege de naam. Ik ga frozen gewoon kijken op internet xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Zeg maar Lene hoor. ^-^


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Zeg maar Lene hoor. ^-^

    Hihi, oke lene :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -Guys, don't spam the rollentopic.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    Change *

    And I changed it. Why is Shana not online D:


    Ja, ik ga zo naar Frozen maar ik zal de rol tegen morgen proberen af te werken. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)

    Ja, ik ga zo naar Frozen maar ik zal de rol tegen morgen proberen af te werken. :3


    Oh, you're still herrreeeeeeeeeeeeeeeeee (: Bonsooeeer.


    kindness is never a burden.

    Vandaag frozen gezien op internet, omg zo mooi. Helemaal het liedje 'do you wan to build a snowman'


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Vandaag frozen gezien op internet, omg zo mooi. Helemaal het liedje 'do you wan to build a snowman'


    Kan je me de link sturen? Ik wil 'm nog eens zien, maar ik vind geen site. D:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Kan je me de link sturen? Ik wil 'm nog eens zien, maar ik vind geen site. D:


    Hier is de link. Op deze site kan je ook andere films kijken, zelfs nederlandse

    http://viooz.co/movies/23266-frozen-2013.html


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Hier is de link. Op deze site kan je ook andere films kijken, zelfs nederlandse

    http://viooz.co/movies/23266-frozen-2013.html

    Bedankt (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)
    Bedankt (:


    Geen dank. Btw, bekijk mijn profiel het eindelijk iets aangedaan xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Geen dank. Btw, bekijk mijn profiel het eindelijk iets aangedaan xd


    Ik heb het gezien. It's nice. (:


    kindness is never a burden.

    Ik wil Lorcan toch graag laten vallen


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien. It's nice. (:


    Thnks, en mijn signature, hehe


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.



    Naam: Frey Elwin O'Malley
    Leeftijd: 15
    Jaar: Vijfde jaar
    Afdeling: Gryffindor
    Innerlijk:
    Frey is een heel kalm persoon op zich. Hij maakt zich niet snel druk om dingen en kan alles aanpakken met een rustige kijk. Hij is ook moeilijk op te jagen en heeft het makkelijk met rustig blijven in moeilijke situaties, behalve als die situaties om hem draaien. Over zichzelf is hij eerder onzeker. Dat komt omdat hij nooit gesteund is geweest door zijn ouders in wat hij deed en daarom nooit goede feedback kreeg. Het feit dat hij op jongens valt maakt het helemaal niet beter, aangezien hij zich er ongelooflijk voor schaamt en er helemaal niet voor uit durft te komen.
    Ondanks zijn leeftijd kan Frey heel erg volwassen overkomen en kan je met hem over werkelijk alles praten omdat hij daardoor ook eerder begripvol is en zich goed kan inleven in situaties van anderen. Voor iemand die volwassen overkomt kan hij soms best wel onserieus zijn, want hij heeft een goed gevoel voor humor en kan om de meeste grapjes wel eens lachen, maar hij haalt ze zelf niet uit.
    Frey kan soms nogal onenthousiast overkomen. Dat betekend dat hij niet enthousiast is, hij toont het gewoon niet ook al denkt hij dat hij dat wel doet. Meestal staat hij gewoon en doet hij wat er van hem gevraagd wordt, zonder morren.
    Frey zou geen echte Gryffindor zijn als hij niet loyaal en dapper zou zijn. Hij is trouw in zowel vriendschap als in gevechten. Dat betekend niet dat hij van mening kan veranderen en het wel laat merken als hij ergens niet mee eens is. Ook doet hij niet iets wat tegen zijn principes ingaat. Hij is een echte durfal en als je hem uitdaagt om wat gevaarlijks te doen, zal hij het ook eerder doen.
    Frey is heel respectvol tegenover anderen, meerderen en zelfs mensen die hij niet mag. Hij zou ze nooit uitschelden en heeft respect voor iedereen, zelfs als je het respect niet verdient.
    Uiterlijk:
    Frey heeft donkerbruine, niet al te lange haren die of te wel gewoon plat liggen of soms een beetje paraplu staan als hij er met zijn handen door gewreven heeft. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als zijn haar en zijn eerder dik en mannelijk.
    Hij heeft twee grijsblauwe ogen, die meestal een levendig lichtje erin hebben, maar op andere dagen ook wat doffer overkomen als hij zich slechter voelt over zichzelf of er iets op zijn lever ligt.
    Onder zijn ogen bevindt zich een fijne neus die net al te lang of al te breed is en ook niet erg opvallend is aan zijn gezicht. Het meest opvallende aan zijn gezicht is zijn mond met dunne lippen, die meestal in een lieve glimlach te zien is. Hij heeft helemaal geen boos of slecht aura om zich heen hangen maar eerder een vriendelijk aura, wat hem een vriendelijke uitstraling geeft.
    Frey is helemaal niet gespierd en eerder aan de magere kant. Hij is niet zozeer slap, maar als vijftienjarige vind hij het ook niet nodig om een spierbundel te zijn. Hij is blij met hoe hij is, niet te dik en gewoon goed onder zijn kleren. Met zijn 1.74 meter is hij niet klein voor zijn leeftijd, maar ook niet al te groot. Hij hangt ergens tussenin en dat vindt hij goed.
    Prefect/Head/geen een: geen één
    Extra: Frey valt op jongens en schaamt zich er ongelooflijk voor, daarom weet niemand het. Ook is Frey afkomstig uit Ierland en heeft hij een accent.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 13:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov