• © FiIi


    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een Quidditchcompititie!


    Rollen:
    First years.
    - [H] Hugo Weasley
    - [G] Lily Potter || RubinRed
    -

    Second years.
    - [G] Lucy Weasley || Snowheart
    - [R] Fred Weasley
    -

    Third years.
    - Albus Potter || Reservatie FiIi
    - [G] Rose Weasley || Candira
    - Scorpius Malfoy || FullMetal
    - Mackenzie Filisa Reaser Imagines

    Fourth years.
    - [G] James Potter
    - [H] Roxanne Cedrella Weasley || Latier
    - [R] Miranda Weasley || Candira
    - [G] Lorcan Scamander || Bheliom
    - [R] Lysander Scamander || Bheliom

    Fifth years
    - [R] Louis Weasley || Nostradamus
    - [G] Molly Weasley
    - [R] Emma Wood || Gilbertson
    - [H] Oswin Clifton || Bheliom
    - Paolo Salieri III || Valaerium
    - [G] Frey Elwin O'Malley || Hector

    Sixth years.
    - [G] Dominique Weasley || FullMetal
    - [G] Arieke Howe || Latier
    - [R] Kasper Ramsey || Nostradamus
    - [R] Dehlia Celine Barrera || Bash
    - [H] Warren Septimus Merrick || Hector

    Seventh years.
    - [R] Victoire Weasley || After
    - [H] Teddy Lupin || Nostradamus
    - [H] Jack Race Hale || FullMetal
    - [H] Daniel Paul Walkers || 220912
    - [G] Abbigail Dana Walkers || 220912

    Er mogen zowel bestaande personages als verzonnen personages worden aangemaakt.

    Prefects:      (Vijfde- en zesdejaars!)
    - [G] Arieke Howe
    - [G]
    - [R] Dehlia Celine Barrera
    - [R]
    - [H] Oswin Clifton
    - [H]
    -
    - Paolo Salieri III

    Head boy and girl:      (Zevendejaars!
    - Head girl: Victoire Weasley
    - Head boy: Teddy Lupin

    De Quidditchteams zullen nog komen!


    Regels:
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 100 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Slytherin.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Prefect/Head/geen een:
    Extra:


    Praattopic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosarium schreef:
    Ik wil wel een jongen maken, zal ik die in Slytherin doen aangezien die erg weinig mensen hebben? Mag trouwens mijn meisje erbij, of moest ik er iets aan veranderen?

    Het liefst heb ik alleen een jongen erbij, maar als je écht nog graag een meisje wilt ga ik je niet weerhouden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het liefst heb ik alleen een jongen erbij, maar als je écht nog graag een meisje wilt ga ik je niet weerhouden.


    Ik wil ook wel alleen die jongen. Die meid komt later wel, die onthoud ik wel. Dan ga ik er even eentje maken. Kan het vijfde jaar?


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

          Mackenzie is af btw :'D.
    Ik wil wel een jongen maken maar ik heb bijna geen tijd – zoals ik net al zei, en dan kan ik maar een paar keer per week reageren..

    Naam: Paolo Salieri III, maar je mag ook gewoon Paul zeggen
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Paolo is een jongen met een sterk innerlijk. Hij is een stereotype Slytherin, arrogant, zelfingenomen en trots. Niemand komt aan hem en zijn muur die zijn comfortzone beschermt. Hij houdt van perfectie, heeft graag alles recht staan, op zijn plek en schoon. Hij is de derde Paolo in zijn Italiaanse familie en is daar trots op. Hij wilt een goede reputatie behouden in de familie en doet daarom veel aan zijn vakken om goede cijfers te krijgen.
    Paul is niet alleen maar een klootzak; hij houdt ervan als andere grappen maken en ze er samen hard om kunnen lachen. Van gezelligheid e op de bank liggen met chocolademelk en een haardvuur aan op zondagochtend doet hem goed.
    Hij is geïnteresseerd in Potions en de geschiedenis van andere families. In ander mans geheimen wroeten vind hij leuk. Als Paul boos is zegt hij soms Italiaanse woorden omdat hij dan zo snel niet het Engelse woord weet.
    Uiterlijk:


    Paul heeft blond haar dat hij graag netjes achterover kamt. Hij heeft bruine ogen en een sterke kaaklijn. Hij is voor zijn zestien jaar breed en sterk omdat hij zich graag wilt kunnen verdedigen. Groot is hij niet, ongeveer rond de 1 meter 82. Als hij boos of iets in die richting is heeft hij een duidelijke emotieloze blik in zijn ogen en als hij blij is twinkelen ze. Zijn tanden zijn recht en wit.
    Prefect/Head/geen een:
    Extra: -


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

    Mag ik een Gryffindor uit het vijfde jaar? Mannelijk, alsjeblieft.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh by the way, als het nog kan... Kan Paolo prefect zijn?


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

    Beide is goed, ik werk het buj zodra ik op mijn computer kan :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beide is goed, ik werk het buj zodra ik op mijn computer kan :3



    Dankuuu! <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 13:29 ]


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

    Emma is af.


    :)

    Hector schreef:
    Mag ik een Gryffindor uit het vijfde jaar? Mannelijk, alsjeblieft.



    SHANAAAAAAAAAAAAAAAAA.


    help

    Valaerium schreef:
    Oh by the way, als het nog kan... Kan Paolo prefect zijn?


    Waarom lees ik constant perfect in plaats van prefect? D:

    And I'm just like: WHY THE HELL WOULD YOU EVEN ASK THAT? GET OUT.


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)


    SHANAAAAAAAAAAAAAAAAA.


    MARTHIEEEEEE!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Lily Luna Potter
    Leeftijd: 11
    Jaar: 1ste
    Afdeling: griffoendor
    Innerlijk: Lily is een spontane spring-in-het-veld, die altijd klaarstaat voor wat pret. Ookal is ze pas net 11, ze kan al redelijk veel kattekwaad uithalen, ne doet dat ook met plezier. Vooral bij de oudere griffoendors. Verder vindt ze het leuk om over van alles te weten te komen, is ze heel nieuwsgierig, en heel loyaal naar anderen. Het liefst heeft ze heel de wereld als vriend, zelfs de mensen die haar of anderen kwaad willen doen.
    Uiterlijk: Lily heeft lang rood haar, nu krullend, maar toen ze jonger was had ze steil haar. Haar haarkleur is blond/rood en haar oogkleur bruin. Haar huidskleur is beige.



    (jonge lily evans uit de film)
    Prefect/Head/geen een: geen een. Lily is er nog te jong voor :(
    Extra: Lily is de jongste in haar familie, en heeft twee oudere broers, Albus Severus en James. Haar tweede naam heeft vele oorsprongen. Zo staat Luna voor de naam van een goede vriendin van Harry en Ginny, Luna Lovegood, maar is Luna tevens ook de maan, waarmee ze ook naar Remus Lupos is vernoemd, een weerwolf, die daarmee verbonden was met de maan. Lily's stok is een zomereik met eenhoornhaar, 20,5 cm. Haar patronus, die ze nog niet ontdekt heeft, zal een konijn vormen. Haar schuilnaam is witte duif. Lily's huisdier is een klein uiltje, die ze snowdrop heeft genoemd, ondanks dat haar uiltje niet wit is, met als bijnaam vlokje. [picture of snowdrop is on her way!]


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    Fantastisch, nu alleen nog de rol van Shana en dan zijn wel klaar. *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    heap je hebt een fout gemaakt.Miranda zit in Ravenclaw niet Gryffindor


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.