• I died a little inside...




    Het is Tarzan en hij is nu in de bios, ik zag net een reclame op TV en schrok me helemaal wild.

    Dit is zo onwijs lelijk.. Als het dan er uit zag zoals Tangled en Frozen, maar dit is echt kots 3D!
    Dit was zoveel beter:


    Pfft, vinden jullie ook dat ze van de oude disney films af moeten blijven? Het opnieuw inkleuren en dergelijke vind ik wel oké, maar dit is gewoon.. Een schande D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh wauw, dat ziet er echt heel raar uit.
    Doe mij maar de oude film!

    Tomas schreef:
    Oh wauw, dat ziet er echt heel raar uit.
    Doe mij maar de oude film!


    Yes indeed!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw ik vind de ouder er ook veel echter uitzien dan de nieuwe.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat eerste.. Ew..


    Some people are art and do art at the same time

    Aargh, er zit zelfs geen Phill Collins in die film!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tomas schreef:
    Oh wauw, dat ziet er echt heel raar uit.
    Doe mij maar de oude film!


    To love is to destroy.

    Verschríkkelijk D:


    i put the fun in funeral

    Het is echt knap dat mensen in staat zijn een film zo te verkloten.


    ©1998

    DragonAlpha schreef:
    Het is echt knap dat mensen in staat zijn een film zo te verkloten.


    Ja echt hè! Ik moet altijd bijna huilen bij tarzan en dan komen ze met zo'n shitverhaaltje en flutanimatie.Alleen de trailer toont al duidelijk het verschil in kwaliteit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arme Tarzan
    Wat ik trouwens ook vervelend vind is dat Tarzan alleen in de Nederlands gesproken versie draait net als walking with the dinosaurs en daar heb ik echt een hekel aan.. animatie vind ik verder wel echt leuk om te zien maar ik snap dat deze Tarzan..nja..niet echt alles is xP


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oke, wauw.
    Echt, hoe de fuck kunnen ze dit doen..? D:

    Toen ik voor het eerst die trailer zag dacht ik precies hetzelfde. :')
    Gewoon vreselijk.


    Do what people say you can't.

    Het eerste is dat ik het begin van die trailer steeds skipte, want ik dacht dat het een andere film was --''

    Het originele begin:



    Vs.

    De trailer variant.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het ook echt verschrikkelijk! Zo'n klassieker verpesten. Het zou verboden moeten worden. ><


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    Ik vind het ook echt verschrikkelijk! Zo'n klassieker verpesten. Het zou verboden moeten worden. ><


    26 - 02 - '16