• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niniel schreef:
    (...)

    mijn idee :D,
    toch kili en Tauriel zijn best leuk :D


    Ik ben het met jouw idee eens..

    Alleen, wil ik Legolas ook niet delen met haar x].
    Kan ze niet gewoon voor een ork gaan? :x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ik kan niet kiezen, allebei zijn ze goed. maar ja ras hoort bij ras, behalve de mensen die kunnen wel emt elven, die lijken op elkaar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    ik kan niet kiezen, allebei zijn ze goed. maar ja ras hoort bij ras, behalve de mensen die kunnen wel emt elven, die lijken op elkaar


    Waarom hoort ras bij ras? Het spijt me, maar daar ben ik het volledig mee oneens. Ik vind dat elke liefde in wat voor vorm dan ook gewoon moet kunnen. Dus een dwerg en een elf moet ook gewoon kunnen in mijn ogen.






    (gewoon, omdat ze awesome zijn! :3 )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Don't forget this one (:

    Laconiek schreef:
    Don't forget this one (:



    Whahaha :'D
    En deze dan:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whahaha :'D
    En deze dan:



    Ik houd van Merry en Pippin <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.





    Yep:Y)

    Omg. Ik kan de ring van Thorin krijgen voor 12 euro + verzendkosten <3. Wacht.. Zal ff een foto bijvoegen, moeten jullie ff zeggen of jullie het doen zouden..

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 14:07 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En deze (: Het is ook echt Pippin (Billy Boyd) die je hoort gillen bij die scene. Hij wist niet dat het echt zou ontploffen ^^

    12 euro wow hey
    ja doe maar je weet nooit wat het is


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper schreef:
    Omg. Ik kan de ring van Thorin krijgen voor 12 euro + verzendkosten <3. Wacht.. Zal ff een foto bijvoegen, moeten jullie ff zeggen of jullie het doen zouden..



    Hij ziet er wel een beetje versleten uit, maar dat maakt hem misschien wel mooier. Ik zou mezelf eerst afvragen, ga je het ook echt dragen? Is het het waard om je geld daaraan uit te geven? Zo ja, doen!

    Laconiek schreef:
    (...)

    Hij ziet er wel een beetje versleten uit, maar dat maakt hem misschien wel mooier. Ik zou mezelf eerst afvragen, ga je het ook echt dragen? Is het het waard om je geld daaraan uit te geven? Zo ja, doen!


    Als die me past ga ik m sowieso dragen! En dat zei ik ook en hij zei datie altijd in het doosje heeft gelegen, dus wars. zo hoorde.. Maar goed, iets versleten is mooi. Doe ik gewoon alsof ik hem ECHT van Thorin heb gekregen. Hahah. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ja
    je kan hem altijd nog om een ketting doen als je um niet vilt dragen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Da's best een goed idee, ik zat al te denken namelijk, stel dat je 'm niet past. Maar Niniel is geniaal!


    Vigo brak zijn teen tijdens deze opname

    en dank je wel Lackoniek :D, maar dat valt wel mee

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 14:13 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf