• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Stapper schreef:
    Jupp! lk had the.Hobbit Marathon ln 3D. En was echt heel mooi! ;)

    Mijn beste vriendin vindt ze wel leuk, maar niet zo leuk. Ze wilt ze niet honderd keer zien zoals lk..


    Dieptreurig...
    Haha, nee hoor, just kidding! Maar ben je serieus naar The Hobbit maraton geweest? Omg, daar wilde ik echt zooo graag heen, maar ik had die dagen belangrijke voorstellingen van school dus ik mocht niet... )':

    Stapper schreef:
    Jupp! lk had the.Hobbit Marathon ln 3D. En was echt heel mooi! ;)

    Mijn beste vriendin vindt ze wel leuk, maar niet zo leuk. Ze wilt ze niet honderd keer zien zoals lk..


    dan weet die vriendin niet wat ze mist :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    May I join the club? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    i love this song

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 13:12 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Laconiek schreef:
    (...)

    Dieptreurig...
    Haha, nee hoor, just kidding! Maar ben je serieus naar The Hobbit maraton geweest? Omg, daar wilde ik echt zooo graag heen, maar ik had die dagen belangrijke voorstellingen van school dus ik mocht niet... )':


    Ja.. Ik was echt erg x]. Want, de eerste dag dat de kaartverkoop daarvoor begon, stond ik al in de bios om ze te kopen! XD Ik krijg die hele grote kartonnendingen, die reclameborden voor the Hobbit <3.

    En nu ben ik wat aant zoeken wat ik wil kopen,
    Ik zit te denken aan deze kussens, maar ik baal ervan dat er dan geen Fili tussen zit, want hijs mijn favoriet.. En misschien deze ketting.. En deze deken vind ik ook wel leuk. Ik houd van Fleece dekens, heb er al veel te veel x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    oh the evenstar, die wil ik ook nog steeds nog een paar jaar kranten lopen en ik heb genoeg geld :D
    heb ik al maar moet ook leven en onder een dak wonen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper schreef:
    (...)

    Ja.. Ik was echt erg x]. Want, de eerste dag dat de kaartverkoop daarvoor begon, stond ik al in de bios om ze te kopen! XD Ik krijg die hele grote kartonnendingen, die reclameborden voor the Hobbit <3.

    En nu ben ik wat aant zoeken wat ik wil kopen,
    Ik zit te denken aan deze kussens, maar ik baal ervan dat er dan geen Fili tussen zit, want hijs mijn favoriet.. En misschien deze ketting.. En deze deken vind ik ook wel leuk. Ik houd van Fleece dekens, heb er al veel te veel x].

    fhdsfsk merchandise C: Ik had deze zomer super stoer Hobbit beddengoed gekocht :') Ik ben dan wel 18, maar dat betekent nog niet dat ik een dekbedovertrek en kussensloop van Gandalf, Bilbo, Thorin, Fili en Kili kan weerstaan e.e


    Caution first, always.

    Niniel schreef:
    oh the evenstar, die wil ik ook nog steeds nog een paar jaar kranten lopen en ik heb genoeg geld :D
    heb ik al maar moet ook leven en onder een dak wonen :D


    Ik wil m ook al jaren.. Ma telkens vind ik m eigenlijk te duur, omdat ik maar een ketting heb die ik draag en verder geen ander.. Maar deze is 60 euro, dus dat valt nog mee. Daarom twijfel ik <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oropher schreef:
    (...)
    fhdsfsk merchandise C: Ik had deze zomer super stoer Hobbit beddengoed gekocht :') Ik ben dan wel 18, maar dat betekent nog niet dat ik een dekbedovertrek en kussensloop van Gandalf, Bilbo, Thorin, Fili en Kili kan weerstaan e.e


    Eeeehh.. Ik ben 19 en kan het ook niet. Dus jahh... Volgend jaar lukt het jou vast ook nog niet x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik wil m ook al jaren.. Ma telkens vind ik m eigenlijk te duur, omdat ik maar een ketting heb die ik draag en verder geen ander.. Maar deze is 60 euro, dus dat valt nog mee. Daarom twijfel ik <3.

    okay, heb je wel eens op www.large.nl gekeken, daar hebben ze ook verschillende soorten

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 13:24 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Maar het is wel oneerlijk.. Dan staat er 4 kussens. En 7,50. Maar het is 1 kussen voor 7,50 en 4 voor 29,95...

    Niniel schreef:
    (...)
    okay, heb je wel eens op www.large.nl gekeken, daar hebben ze ook verschillende soorten


    Jaa.. Maar daar is de ketting 10 euro goedkoper en vind ik hem iets minder mooi.. En de rest is nog altijd belachelijk duur x].
    Vind het ook wel cool om de ring te kopen, ik wil nog altijd graag een ring.. Maar liever die van Aragorn (kost 100000000 euro.. (huil))

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 13:26 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niniel schreef:
    (...)
    okay, heb je wel eens op www.large.nl gekeken, daar hebben ze ook verschillende soorten


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper schreef:
    (...)

    Eeeehh.. Ik ben 19 en kan het ook niet. Dus jahh... Volgend jaar lukt het jou vast ook nog niet x].

    Ik denk dat ik nog begraven zal worden tussen mijn LotR merchandise e.e


    Caution first, always.

    Is een eenpersoonsbed 200 x 135 centimeter?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik nog begraven zal worden tussen mijn LotR merchandise e.e


    anders ik wel, heb een hele verzameling; boeken, games een wapen;elven zwaard arwen. een kalender van LOTR


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf