• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb een nieuwe obsessie ontwikkeld.

    Kili & Tauriel.


    NeverIand schreef:
    Ik heb een nieuwe obsessie ontwikkeld.

    Kili & Tauriel.


    Nooohh.. Dat vind ik geen leuke obsessie, die deel ik niet met je x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    NeverIand schreef:
    Ik heb een nieuwe obsessie ontwikkeld.

    Kili & Tauriel.


    YESH!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    NeverIand schreef:
    Ik heb een nieuwe obsessie ontwikkeld.

    Kili & Tauriel.


    I loooove seeing those two together! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stapper schreef:
    (...)

    Nooohh.. Dat vind ik geen leuke obsessie, die deel ik niet met je x].


    OMG. HOE KUN JE.
    Het is te schattig voor woorden.


    Gibbs schreef:
    (...)

    I loooove seeing those two together! *O*



    - Thumbs up. -


    Gibbs schreef:
    May I join the club? :3


    Zekers. Ik zet je erbij :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ze zijn ook schattig

    Legolas en Tauriel zijn een leuk stel :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Op Marktplaats staat de Evenstar ook wel een paar keer heel goedkoop (rond de 12 euro), maar ik weet niet of ik dat vertrouwen moet.. :8

    Ik heb van Lord of the Rings/the Hobbit: alle boeken & dvds, de kaarten van Middenaarde in het groot (1 meter lang), Veel te veel plaatjes en posters (1 van alle dwergen, van 2 meter lang. Mijn favoriet <3) de rest van die grote filmposters, kartonnenpoppen/dingen, dekbed.
    Maar ik ben ook verslaafd aan Pirates of the Caribbean, dus ik moet het delen.. (Nu gaat Lord of the Rings en de Hobbit stiekem voor ;x).

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 13:41 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    FiIi schreef:
    (...)

    Zekers. Ik zet je erbij :Y)


    Dankjee!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    12 euro? dat klinkt niet goed, waarscheinlijk wel een heel kleine versie
    ik wil nog steeds een hobbit/lotr dekbed, heb al een Hp van eh 11 jaar oud :D (A)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    NeverIand schreef:
    (...)

    OMG. HOE KUN JE.
    Het is te schattig voor woorden.


    Ik weet het niet. Ik vind het gewoon niet leuk. Alles behalve. Stom zelfs. x]
    Maar dat kan ook komen door het feit dat ze zo.. in de belangstelling staan, dan vind ik iets al snel niet meer leuk als het zoveel aandacht krijgt.

    En ik vind gewoon dat die stomme elf niet met die leuke dwerg hoort. Fili en Kili moeten onafscheidelijk blijven.
    Ze was wel even fijn toen ze 'm hielp.. Maar nu mag ze terug naar de perfecte, geweldige Legolas <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niniel schreef:
    12 euro? dat klinkt niet goed, waarscheinlijk wel een heel kleine versie
    ik wil nog steeds een hobbit/lotr dekbed, heb al een Hp van eh 11 jaar oud :D (A)


    Er staat bij 5,5. Maar ik heb m gemaild en gevraagd ofie een foto van de ketting wilt sturen, zodat ik de conditie enz. ervan ook kan zien.
    En er stond bij datie een site had, met meerdere dingen, dus daar heb ik ook na gevraagd..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. Ik vind het gewoon niet leuk. Alles behalve. Stom zelfs. x]
    Maar dat kan ook komen door het feit dat ze zo.. in de belangstelling staan, dan vind ik iets al snel niet meer leuk als het zoveel aandacht krijgt.

    En ik vind gewoon dat die stomme elf niet met die leuke dwerg hoort. Fili en Kili moeten onafscheidelijk blijven.
    Ze was wel even fijn toen ze 'm hielp.. Maar nu mag ze terug naar de perfecte, geweldige Legolas <3


    mijn idee :D,
    toch kili en Tauriel zijn best leuk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    5.5 is best klein
    http://www.large.nl/search/evenstar/ hier hebben ze ze ook en goede reacties


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf