Parachutes schreef:
Hey, what happened to your name, persoon die eerst Taka was? Nu kan ik je niet meer als de zanger van ONE OK ROCK zien! ![D: D:](/images/smilies/angry.gif)
Oké, nee grapje. (': Waar komt je nieuwe vandaan?
@Midori ik zal hem zo nog eens kijken, heb helaas nog geen tijd gehad. ;c
@Ubiquitous oeh, hij was leuk dus? Dan moet ik 'm echt nog eens gaan kijken. ^^
Hahaha xd mijn naam moest op tournee en ik vond het wel tijd worden voor een nieuwe. Ik heb trouwens wel iets met die T's, weet een naam met een T xd das toevallig. maar Tsukuyomi betekent zoiets als moon reader, maar komt ook voor in het shintoïsme, maar dat heeft te maken met Susanoo. Ik kon ook voor Amaterasu gaan, want dat heeft het verhaal vooral mee te maken. Het gaat tussen Tsukuyomi en Amaterasu, maar ik vond Tsukuyomi gewoon leuker. Alleen de echte reden dat ik het heb gekozen, is omdat mijn favoriete Itachi het gebruikt als een jutsu (ja, komt uit naruto xd). Het zorgt ervoor dat iemand in een illusie terecht komt, waar die niet uit kan ontsnappen en in die illusie gaan de illusionist bepalen wat erin gebeurd en dat door één blik in de ogen van Itachi of bij hem is een vinger opheffen al genoeg. Ik vind het gewoon een hele interessant techniek en gewoon heel mooi, omdat je het als een aanval kunt zien, maar tegelijke tijd ook als meerdere dingen. Sowieso vind ik het een mooie klank hebben op zijn japans net als Amaterasu dat wel heeft. Dus dat is het verhaal bij de naam xd hahaha Leuk dat je het vraagt trouwens
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.