• Schokkende opnames uit Hawthorne, Californië. Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Michael David Parker (45) zijn chihuahua uit de kofferbak van zijn auto haalt. Het hondje rent de straat op en blijft even staan. Ondertussen is Parker weer in zijn auto gestapt. Hij rijdt achteruit en geeft vervolgens vol gas, richting het onschuldige beestje. De chihuahua wordt vol geraakt, en blijft stuiptrekkend op straat liggen. Parker stopt niet, maar spoedt zich weg. De politie kon de man later arresteren.

    Het motief voor zijn gruweldaad is onduidelijk. Mogelijk liggen relationele problemen met zijn vrouw, en de daaruit voorvloeiende scheiding, aan de basis. Het hondje overleed ter plaatse. Beelden van het incident verschenen op YouTube.

    Opgepast: onderstaande beelden zijn erg schokkend en niet bestemd voor gevoelige kijkers!
    Hier vind je het filmpje:
    hln.be
    Bron:hln.be
    =================
    Ik walg van dit soort mensen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    O mijn god. Hoe kon hij dat doen?! Van zulke mensen krijg ik echt moordneigingen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    WHAT IS HE DOING WITH HIS LIFE? Serieus man, als ik een auto had, had ik 'm ook overgereden. DUDE, A DOG HAVE A LIFE TOO. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Jeetje zeg. Nu nog kijken hoe hij zich zal voelen als iemand opzettelijk tegen hem rijdt en hij vastgebonden om de straat ligt.


    -

    Volgelvrij verklaren en de keel afsnijden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dafuck, die man is ziek. Ik zal eens tegen hem aan rijden. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Volgens mij wil ik dat filmpje niet zien. Bah wat een achterlijke vent. Ik zeg de wetgeving die uit de bijbel stamt weer in acht nemen als het om dit soort zaken gaat: een oog om een oog en een tand om een tand. Aanrijden die vent.


    26 - 02 - '16

    Ik snap gewoon niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een onschuldig dier kwaad te doen. Echt wat is er mis met hen? Van mij mogen ze al die mensen afmaken. Word er echt misselijk van.

    Dat hondje op het einde, wat vreselijk. Levenslang voor die man als het aan mij zou liggen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Dat hondje op het einde, wat vreselijk. Levenslang voor die man als het aan mij zou liggen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laat het hem zelf voelen.
    Wat een vreselijke mensen zijn er toch.


    Tijd voor koffie.

    Dat had ik niet moeten kijken. Dat had ik niet moeten kijken.


    Tijd voor koffie.

    RapunzeI schreef:
    Volgens mij wil ik dat filmpje niet zien. (...)

    Geloof mij ... Nee, dat filmpje wil je niet zien.

    Oh mijn god. Mijn hart bonkt in mijn keel, dat arme, arme dier. Weet iemand of deze kerel al gepakt is? Ik hoop eigenlijk dat hij eerst door een groep mensen word gepakt en he-le-maal in elkaar geramd en gemept word, tot hij zelf stuiptrekkingen krijgt en bloed. Oh dit maakt me zó laaiend. Bah.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik weet dat chihuahua's vreselijke beesten zijn, maar om ze nu te doodrijden? Bah. Bah. Bah. Normaal kan ik wel tegen die dingen die 'niet geschikt zijn voor gevoelige kijkers', maar nu kreeg ik wel tranen in mijn ogen. Bah.

    Savoirself schreef:
    Bah. Bah. Bah. Normaal kan ik wel tegen die dingen die 'niet geschikt zijn voor gevoelige kijkers', maar nu kreeg ik wel tranen in mijn ogen. Bah.


    There is nothing more badass than being yourself

    Disnerd schreef:
    Volgelvrij verklaren en de keel afsnijden.
    , meerdere keren overrijden en daarna zijn keel doorsnijden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.