• The First Day We Met ! ~ One Direction






    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?







    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    k


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Inderdaad '' grinnik ik . Ik voel dat hij moet boeren . Ik doe precies het zelfde zoals Niall toen straks deed. Ik klopte zachtjes op zijn rug . Hij liet een harde en grote boer waar door ik begon te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin weer te grinniken 'wat een boer voor zon klein ventje' gniffel ik. 'misschien kunnen we onze families deze week uitnodigen om te komwn' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil we doen een week met n topic


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Zo vader zo zoon '' grinnik ik . '' Haha ja is goed hoor '' zeg ik met een glimlach . Ik geef James weer aan Niall en ik pak onze video camera . Ik doe hem aan en ik begin op te nemen . '' Dit is je eerste blonde vader die je vast houd '' zeg ik met een glimlach . '' En dit ben jij .. James Edward Horan'' zeg ik en ik zoom in op de mooie baby


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns even en neem James over. Ik hoor hem wat praten. 'en dat is je andere papa' en ik wijs naar Jim. 'doe eens lachem James' glinlachend kietel ik hem een beetje en een lach op zijn gezichjes verschijn t. Jim zoomt in en ik glimlach breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het is zo lief om onze zoon te zien lachen . '' Je bent wel gemeen hoor om op onze bruiloft eruit te komen '' grinnik ik . Ik hoop echt dat hij dit pas te zien krijgt als hij een jaar of 6-14 is . Maar gelukkig heb ik een goede camera . '' maar je bent wel ons wonderkindje '' glimlachend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns 'maar nu mag je wel mee op huwelijksreis dus je bent een echte liefdesbaby'glimlach ik en druk een kus op zijn bolletje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Inderdaad en daar laten we je alles zien . Nou ja niet alles want sommige dingen zijn privé '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te gniffelen 'je filmd pannenkoek' ik gniffel even. Glimlachend haal ik mijn gitaar en ga voor Jim en James zitten terwijl ik Little Things begin te zingen

    Wohio ik va n brees halen...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En je vader die scheld altijd met eten . Nou Bye Byee James'' grinnik ik en ik doe de camera uit . Ik glimlach als Niall voor ons Little Things begin te spelen. James begin te lachen waar door ik ook begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te glimlachen als James lacht en Jim ook. Ik sla de laatste akkoorden aan en glimlach weer. 'i love you both'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En wij houden ook van jou toch James ? '' glimlach ik . James begint ook te glimlachen wat ik aanneem als een Ja.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vertederd kijk ik ze aan. 'hij is zo lief en klein"mompel ik xachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Maar helaas moet hij wel weer gaan slapen nu het is half 11 bijna '' glimlach ik . '' En dit keer mag jij hem in bed leggen '' glimlach ik en ik geef James aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik