• (Klik op plaatje voor trailer)

Type: TV
    Episodes: 47
    Status: Finished airing
    Producers: Madhouse, VAP, Viz Media
    Genres: Comedy, Drama, Music,
    Romance, Shoujo, Slice of Life
    Score: 8.631 (scored by 46662 users)

Komatsu Nana moves to Tokyo, following after her boyfriend Shouji to gain a life she has always dreamed of. On a train bound for Tokyo, she meets Osaki Nana, the vocalist for the punk rock band "Blast", also moving to Tokyo to achieve her dreams of becoming a professional. Sharing the same name, the two of them perhaps through a twist of fate, ended up becoming flat mates in Tokyo, where together they support each other through each of their love lives and careers.

Watch buddies.
    Het leek mij leuk om met een aantal mensen ongeveer tegelijkertijd de anime te kijken (: Dus bijvoorbeeld 1 episode per week en dan kunnen we er samen over praten, fangirlen of klagen over die verschrikkelijke filler episode. Zijn er mensen die hier aan mee willen doen?

Episode 1

[ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:07 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

^ Een heel slecht einde :cc

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ubiquitous schreef:
    Die vriendin van Shoji, Sachiko ofzo? Ze is zo moker klein en uber irritant met haar te aardige gedrag :a En Takumi natuurlijk, de creep. Man, hij was echt eng!

Ja, nog iets waarom ik hen niet mag. Hij gaat gewoon vreemd met dat wijf, en dat wijf wist gewoon dat hij een vriendin had en dan gaat ze toch door. Stom wijf.
    En ja, I know right! Ze is echt gestoord dat ze m leuk vindt. Ik vind m ook echt eng.

Yayde schreef:
    Ik had altijd gedacht dat NANA een horror was. o___________O

Hahahaha. Ja, een hele erge horror is het: eentje met een boel romantiek erin :'D

Don't walk. Run, you sheep, run.

Marshall schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ja, een hele erge horror is het: eentje met een boel romantiek erin :'D

Ugh ja, dat zijn de ergste horrors -.- Veel te veel romantiek. Blegh. Horror's supposed to be creepy and scary, not full of romance -.-

[ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 14:08 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ubiquitous schreef:
    Die vriendin van Shoji, Sachiko ofzo? Ze is zo moker klein en uber irritant met haar te aardige gedrag :a En Takumi natuurlijk, de creep. Man, hij was echt eng!

Ik vind het wel weer grappig dat Nana steeds van die achterdochtige vermoedens heeft en Shoji ook steeds vertelt dat hij haar zou verlaten voor een meisje genaamd Sachiko en dat blijkt ook nog waar te zijn xd Ik dacht echt toen Sachiko in de serie kwam van, dit gaan ze toch niet echt doen? xd Ze gaan hem toch niet vreemd laten gaan en even later wat epi's verder, ja hoor xd hahha ik vond dat wel een geniaal moment ongeacht dat het voorspelbaar was xd hahaha moest er wel even om lachen

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Zaiphon schreef:
    (...)

Ugh ja, dat zijn de ergste horrors -.- Veel te veel romantiek. Blegh. Horror's supposed to be creepy and scary, not full of romance -.-

Ja, true shit. Vind ik ook hoor, couldn't agree with you more hehe.

@ Tsukuyomi:
    Ja, I know. Echt verschrikkelijk. Nana had dat aanstellerige wijf gewoon moeten slaan.

Marshall schreef:
    (...)

@ Tsukuyomi:
    Ja, I know. Echt verschrikkelijk. Nana had dat aanstellerige wijf gewoon moeten slaan.

Haha, eigenlijk wel ja dat zou wel wat meer actie in de serie brengen. Haha, had ik wel willen zien dat dat gebeurde.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Ik haat slechte eindes. ):

| Reality is for people that lack imagination |

Yayde schreef:
    Ik haat slechte eindes. ):

Haha bij NANA was het, vind ik dan, slecht omdat het gewoon niet was wat ik wilde :l Ik ga vanavond ep 2 kijken 8D Wilde het eerder doen maar moest nog een surprise maken voor een trut -zucht-

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

^ Ik denk iedereen wel :')

Ze hadden het eerder beter uit moeten werken of langer over doen, naar mijn mening.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ja of zoiets inderdaad, dan had ik het ook nog wel kunnen accepteren.

Nou, ze hadden de keuzes die ze hadden gemaakt veel duidelijker moeten benadrukken en niet zo half half weergeven. Je weet namelijk amper hoe het echt afloopt en het is net of het verhaal nog verder gaat. Het is geen echt einde, omdat je na het zien van die aflevering geen duidelijk antwoord heb gekregen op de vragen die je hebt. Een eind moet juist verklarend zijn, zodat je er verder over na kunt denken en ik heb niets tegen openeindes, maar dit is geen eens een open einde meer. Dit is een onafgemaakt einde.

Waarom in godsnaam is Shoji/Shouji zo fucking lang :'D

Marshall schreef:
    (...)

@ Tsukuyomi:

De 1e horrorfilm die ik zag was Urban Legend en die keek ik samen met 2 vriendinnen en nog wat meiden. Was een goede horror, alleen zo jammer dat de MC en een van de jongens opeens gingen kussen. Een vriendin zei Minder muilen, meer actie!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Tsukuyomi schreef:
    Nou, ze hadden de keuzes die ze hadden gemaakt veel duidelijker moeten benadrukken en niet zo half half weergeven. Je weet namelijk amper hoe het echt afloopt en het is net of het verhaal nog verder gaat. Het is geen echt einde, omdat je na het zien van die aflevering geen duidelijk antwoord heb gekregen op de vragen die je hebt. Een eind moet juist verklarend zijn, zodat je er verder over na kunt denken en ik heb niets tegen openeindes, maar dit is geen eens een open einde meer. Dit is een onafgemaakt einde.

Haha wauw, jij hebt duidelijk je mening over dat einde hé. Haha ;].

Zaiphon schreef:
    (...)

De 1e horrorfilm die ik zag was Urban Legend en die keek ik samen met 2 vriendinnen en nog wat meiden. Was een goede horror, alleen zo jammer dat de MC en een van de jongens opeens gingen kussen. Een vriendin zei Minder muilen, meer actie!

Oh, echt? Die ken ik niet? Is die goed? Ghehehe. Ja, indeed, je vriendin heeft gelijk x'D.