• (Klik op plaatje voor trailer)


    Type: TV
    Episodes: 47
    Status: Finished airing
    Producers: Madhouse, VAP, Viz Media
    Genres: Comedy, Drama, Music,
    Romance, Shoujo, Slice of Life
    Score: 8.631 (scored by 46662 users)


    Komatsu Nana moves to Tokyo, following after her boyfriend Shouji to gain a life she has always dreamed of. On a train bound for Tokyo, she meets Osaki Nana, the vocalist for the punk rock band "Blast", also moving to Tokyo to achieve her dreams of becoming a professional. Sharing the same name, the two of them perhaps through a twist of fate, ended up becoming flat mates in Tokyo, where together they support each other through each of their love lives and careers.



    Watch buddies.
    Het leek mij leuk om met een aantal mensen ongeveer tegelijkertijd de anime te kijken (: Dus bijvoorbeeld 1 episode per week en dan kunnen we er samen over praten, fangirlen of klagen over die verschrikkelijke filler episode. Zijn er mensen die hier aan mee willen doen?

    Episode 1

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Cool! Ik vind die Shouji maar een beetje een sukkel -.- En Nana Osaki heeft zo'n leuke kledingstijl!

    Oh, haha, wat vind je niet leuk aan hem dan? ;p. En ja! Ik weet het right? She is so cool! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh, haha, wat vind je niet leuk aan hem dan? ;p. En ja! Ik weet het right? She is so cool! <3


    Nana maakt zn hele kamer schoon, kookt eten en het enige wat hij zegt is dat ze de hele dag heeft geslapen of eigenlijk naar werk had moeten zoeken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Nana maakt zn hele kamer schoon, kookt eten en het enige wat hij zegt is dat ze de hele dag heeft geslapen of eigenlijk naar werk had moeten zoeken.

    Ik weet het! Wat een klootzak hé. Ik vond dat ook echt niks, toen ik dat zag. Maar heb je deze anime al eens eerder gezien of niet? Want dan kan ik wel verder wat over de serie praten xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik noem Nana vanaf nu maar Hachi haha, anders is het verwarrend.
    En k begrijp Shoji ook wel weer, maar hij was wel heel kil en afstandelijk. Een beetje "I am too cool for you" ofzo :') En junkooo en kyousuke <3 zij hebben altijd zo een wijze en chille vibe om hun heen vind ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ik weet het! Wat een klootzak hé. Ik vond dat ook echt niks, toen ik dat zag. Maar heb je deze anime al eens eerder gezien of niet? Want dan kan ik wel verder wat over de serie praten xd.


    Dit is de eerste keer dat ik NANA kijk. K heb een tijd geen anime kunnen kijken vanwege mn laptop


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Dit is de eerste keer dat ik NANA kijk. K heb een tijd geen anime kunnen kijken vanwege mn laptop


    Oooh je gaat wat mee maken! De twee personen die ik het meest haat zijn er nog niet eens :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het niet handig voor de mensen die geen verstand hebben van anime dingen, om hier de afleveringen te zetten die al bekeken zijn?


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Is het niet handig voor de mensen die geen verstand hebben van anime dingen, om hier de afleveringen te zetten die al bekeken zijn?


    De naam en dan de aflevering bedoel je?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oooh je gaat wat mee maken! De twee personen die ik het meest haat zijn er nog niet eens :'D


    Oh shit man -.- Heb tot episode 3 gekeken nu...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Dit is de eerste keer dat ik NANA kijk. K heb een tijd geen anime kunnen kijken vanwege mn laptop

    Oh, shit. Serieus? Dan kan ik dus niet spoileren hehe xd. Maar zoals Simone al zegt, er komt nog een boel te gebeuren so yeah.

    @ Simone: welke twee haat je dan het meest? Ik denk dat ik er eentje al wel weet, maar weet niet zeker :') doe maar in een spoilerknop voor de zekerheid. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die vriendin van Shoji, Sachiko ofzo? Ze is zo moker klein en uber irritant met haar te aardige gedrag :a En Takumi natuurlijk, de creep. Man, hij was echt eng!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had altijd gedacht dat NANA een horror was. o___________O


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik had altijd gedacht dat NANA een horror was. o___________O

    HAHAHA, I lol'd.
    Waarom dacht je dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    Die vriendin van Shoji, Sachiko ofzo? Ze is zo moker klein en uber irritant met haar te aardige gedrag :a En Takumi natuurlijk, de creep. Man, hij was echt eng!

    Hier sluit ik me bij aan!
    Ik mocht ze al direct niet. [Not sure if I should put it in spoiler or not..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yayde schreef:
    Ik had altijd gedacht dat NANA een horror was. o___________O


    Haha, nee, NANA is echt totaal geen horror anime.
    Meer een drama en ze spelen echt heel goed met gevoel vind ik.
    Zeker het kijken waard. Het zijn misschien wel 47 afleveringen, maar daar ben je verrassend snel doorheen.
    Het is echt een ongelofelijk goede anime met een slecht einde. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.