• Oké, ik had geen benul wat voor titel, dus als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag.

    Ik zoek iemand om de anime Nana mee te kijken (: Nu klinkt dit heel gek, maar ik heb de anime al eens gezien en wil hem graag herkijken. Nu leek het mij leuk als iemand anders hem ook ging kijken en dat we bijvoorbeeld elke week 1 ep kijken (of eens in de twee weken) en dan kun je er samen over praten. Mijn real life buddies doen namelijk niet aan anime, dus daar loop ik op vast.

    Iemand geïnteresseerd? (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 17:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wel (:
    ik ben dol op anime ^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wauw nog best veel NANA liefhebbers hier, terwijl ik de anime nog niet eens kende voordat Marshall haar afbeelding en username er van heeft gehad.
    Ik wil hem ook nog wel kijken, maar ik weet niet als ik echt de juiste persoon ben om over animes te praten, ik heb meer gevoelens erbij dan dat ik ze kan uiten wat ik er van vind. En heb ook snel de neiging als ik de anime leuk vind meteen 4 episodes te kijken dus ja. En ik kijk nog andere animes. Wel een leuk idee van je though!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 17:44 ]

    Misschien kan ik meer mensen wild maken met een verschrikkelijk (helaas) ingepsroken trailer?



    Anders kan er ook een algemeen topic geopend worden, kunnen we met zijn alleen discussiëren over de anime, haha. Elke week een andere ep behandelen, of elke twee weken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Misschien kan ik meer mensen wild maken met een verschrikkelijk (helaas) ingepsroken trailer?


    Anders kan er ook een algemeen topic geopend worden, kunnen we met zijn alleen discussiëren over de anime, haha. Elke week een andere ep behandelen, of elke twee weken.


    Er is wel een otaku topic ^^
    En ik denk als je iemand gevonden hebt, dat je het dan uiteindelijk gewoon in en story of pb kan doen.
    Of ben je van plan verschillende animes met verschillende personen te doen?

    Foxfire schreef:
    (...)

    Er is wel een otaku topic ^^
    En ik denk als je iemand gevonden hebt, dat je het dan uiteindelijk gewoon in en story of pb kan doen.
    Of ben je van plan verschillende animes met verschillende personen te doen?


    I know, hehe, maar dit is toch wat anders en ik bedoel gewoon met meerdere personen en dan in een topic gooien. Beetje zoals op MAL, daar hebben ze per anime per episode een topic, zodat je daarover kan discussiëren, fangirlen, wegkwijlen of gewoon even kan gaan lopen zeiken op die stomme filler episode.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik zou inderdaad gewoon een topic aanmaken, je hebt ook bijvoorbeeld het Fairy Tail topic en het Shingeki no Kyojin topic, dus waarom niet? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb al een oude variant met allerlei irritante reacties van mijzelf plus hij is niet gesloten, maar er kan ook niet gereageerd worden op de een of andere manier :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou mezelf wel voorstellen als buddy, lol, maar het gaat ongelooflijk lastig nu met geen laptop.
    NANA is wel één van mijn favoriete anime's, alleen het einde, tja... Ik ga niet spoileren, al heb ik echt de neiging om mijn uitgebreide mening hier neer te zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, dat is lastig ja en damn, ik ken het einde. Dat was wel een grote domper voor me, ergens vond ik het wel goed (niet het klassieke alles is goed iedereen is vriendje en vriendinnetje einde), maar toch zat het me ontzettend dwars.

    Alleen het is allemaal zo lang geleden dat ik het graag nog eens wil zien (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerlijk gezegd vind ik dat, met het einde dat het heeft, ze er best langer over mochten doen - meer episodes, om er naartoe te werken. De eerste paar keren zat ik namelijk echt te controleren of ik wel de goeie had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Foxfire schreef:
    Wauw nog best veel NANA liefhebbers hier, terwijl ik de anime nog niet eens kende voordat Marshall haar afbeelding en username er van heeft gehad.
    Ik wil hem ook nog wel kijken, maar ik weet niet als ik echt de juiste persoon ben om over animes te praten, ik heb meer gevoelens erbij dan dat ik ze kan uiten wat ik er van vind. En heb ook snel de neiging als ik de anime leuk vind meteen 4 episodes te kijken dus ja. En ik kijk nog andere animes. Wel een leuk idee van je though!

    Ahw, really? Haha. Ergens vind ik dat echt een big compliment van je. Thanks. ^_^ Ik vind die anime echt leuk en was meteen weg ervan, maar ja, sommige delen konden gewoon beter. Eigenlijk moet je de anime gewoon gaan kijken, want ik ben benieuwd wat je ervan vindt. ;$

    @ Niknik: Ik zat inderdaad ook even te kijken of het wel echt de goede was en of ik niets gemist had, maar het was dus echt het einde. Erg jammer al zeg ik het zelf, want er gebeurd zoveel in de manga zelf dat ze dat er ook in konden verwerken. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening. I love the characters, :'3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ahw, really? Haha. Ergens vind ik dat echt een big compliment van je. Thanks. ^_^ Ik vind die anime echt leuk en was meteen weg ervan, maar ja, sommige delen konden gewoon beter. Eigenlijk moet je de anime gewoon gaan kijken, want ik ben benieuwd wat je ervan vindt. ;$

    @ Niknik: Ik zat inderdaad ook even te kijken of het wel echt de goede was en of ik niets gemist had, maar het was dus echt het einde. Erg jammer al zeg ik het zelf, want er gebeurd zoveel in de manga zelf dat ze dat er ook in konden verwerken. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening. I love the characters, :'3.


    Dit klinkt heel oppervlakkig, maar ik vond het ook heel mooi 'getekend' allemaal en ik vond het ook tof dat ze altijd andere kleding droegen, hun haar anders hadden en dergelijke. Dat gaf het ook gewoon even wat extra's.

    En natuurlijk Shin die ineens blauw haar had en flink wat ijzerwerk, haha :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dit klinkt heel oppervlakkig, maar ik vond het ook heel mooi 'getekend' allemaal en ik vond het ook tof dat ze altijd andere kleding droegen, hun haar anders hadden en dergelijke. Dat gaf het ook gewoon even wat extra's.

    En natuurlijk Shin die ineens blauw haar had en flink wat ijzerwerk, haha :Y)

    Hoe bedoel je, klinkt oppervlakkig? Van mij of van jou?
    Indeed, ik zei net dat ik de karakters ook echt leuk vind allemaal. Ze hebben allemaal andere karakters en uiterlijken wat ik het echt leuker vind maken. Dat maakt hun echt.. hunzelf, om het zo maar te noemen. Osaki is nog steeds echt mijn favoriete karakter. I would date her, if she were real. Lol ;p.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 20:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, klinkt oppervlakkig? Van mij of van jou?
    Indeed, ik zei net dat ik de karakters ook echt leuk vind allemaal. Ze hebben allemaal andere karakters en uiterlijken wat ik het echt leuker vind maken. Dat maakt hun echt.. hunzelf, om het zo maar te noemen. Osaki is nog steeds echt mijn favoriete karakter. I would date her, if she were real. Lol ;p.


    Van mij. Als een anime lelijk getekend is (zoals de Clannad film, tegenvaller!) dan kan ik het gewoon niet kijken tbh. En inderdaad, ben het helemaal met je eens (: Ik vond Yasu altijd zo geweldig, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Van mij. Als een anime lelijk getekend is (zoals de Clannad film, tegenvaller!) dan kan ik het gewoon niet kijken tbh. En inderdaad, ben het helemaal met je eens (: Ik vond Yasu altijd zo geweldig, haha.

    Haha, ja, alsof je mijn gedachten leest ;p Ik wou wat over Yasu zeggen bij mijn vorige post en jij begint erover ;p. Maar ja, ik deed het niet, want nou ja, misschien omdat het dan als een spoiler of zo zou opvatten. In ieder geval, ik vind hem echt zo lief ondanks zijn uiterlijk. Hij is altijd zo lief voor Nana. :3
    En ja, eigenlijk heb je daar wel gelijk in.. ik kan daar ook eigenlijk echt niet tegen. :x Dat is ook een van mijn grootste punten als ik anime ga kijken. Dan let ik daar ook op. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.