• Ik zoek iemand om een verhaal mee te schrijven. Als je geïntreseerd bent va. ul dan dit lijstje in a.u.b. :Hoe vaak schrijf je per week?
    Welke genre wil je graag schrijven?
    Wil je graag bekende mensen in de story?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik schrijf per week als ik er tijd en zin voor heb, ik probeer natuurlijk wel bijna elke dag even te schrijven maar of ik dan ook een hoofdstuk af heb dat weet ik niet.
    Ik hou van de genre fantasy, onbekende personen of fanfictie.
    Ik hou op zich ook wel van thrillers.
    Bekende mensen maakt mij niet zoveel uit ligt er ook aan welke bekende mensen.

    3 keer per week
    Fanfiction
    En ja :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hoe vaak schrijf je per week? 4/5x per week maar in de vakantie bijna elke dag.
    Welke genre wil je graag schrijven? Fanfactions of fantasy gebruik ik vaak.
    Wil je graag bekende mensen in de story? Op dit moment ben ik bezig met een Demi Lovata verhaal maar ik ben ook een Bieber fan of een bromance voorstander.

    Hoe vaak schrijf je per week? Zo vaak als ik tijd en zin heb (dus bijna dagelijks), maar niet altijd aan dezelfde verhalen
    Welke genre wil je graag schrijven? Thriller, Detective, Fantasy, Fanfiction, heb eigenlijk nergens problemen mee haha.
    Wil je graag bekende mensen in de story? Maakt mij niet zoveel uit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly