• Ik wil graag D&D kopen als kerstcadeau voor mij vriend. Nu schijnt de vierde editie starterspacket heel goed te zijn, maar die kost momenteel 60 EUR en kan je zo goed als nergens meer kopen omdat normaal binnenkort de vijfde editie verwacht wordt. De recensies voor de vier zijn schitterend goed en over de nieuwe editie is natuurlijk nog niks gekend, maar D&D staat wel gekend om ook eens tegen te vallen in een editie.
    Nu is het zo dat ik nog ergens aan een doos ben geraak, maar het enig nadeel is dat hij al is opengedaan. Het voordeel dan weer is dat er drie dobbelstenen van elk de waarden van 12 EUR in zitten, er ook extra karakters inzitten en voor de rest de hele doos nog compleet is. Nu is het wel zo dat ze 70 EUR vragen voor deze collectors editie met de extraatjes en 50-55 EUR zonder. Aan de ene kant is het een win dat ik voor 10 EUR al die extraatjes krijg, maar aan de andere kant vind ik het wel een bummer dat ie al open is.
    Nu is mijn vraag of het volgens jullie verstandig om dus die doos van 70 EUR te kopen? Mijn zus legt overigs ook bij in dit cadeau, dus het geld zelf vormt niet echt een probleem, want ik ging anders sowieso er 60 EUR voor betalen.
    Of zou ik wachten om de nieuwe editie te kopen zonder te weten of deze nog op tijd uit komt en of ie wel goed is?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    12 euro dobbelstenen? Whut lol, klinkt als oplichterij :'D Anyway, ik zou voor datgene gaan waarvan je weet dat het goed is. Je kunt later altijd nog de nieuwe versie kopen, als je hem perse wilt hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    12 euro dobbelstenen? Whut lol, klinkt als oplichterij :'D Anyway, ik zou voor datgene gaan waarvan je weet dat het goed is. Je kunt later altijd nog de nieuwe versie kopen, als je hem perse wilt hebben.
    Maar dat zijn van die speciale dobbelstenen die tot meer dan 6 gaan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Maar dat zijn van die speciale dobbelstenen die tot meer dan 6 gaan. (:

    Oh ja, natuurlijk. Het lijkt me trouwens best interessant om eens te spelen ;x

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 11:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Oh ja, natuurlijk. Het lijkt me trouwens best interessant om eens te spelen ;x
    Ja mij ook. En omdat ik zij dat ik dat wel eens wou proberen is hij sindsdien echt verzot om het te hebben. Precies alsof hij dat al langer wou, maar gewoon dacht dat ik er totaal geen interesse in had. Nu ik vertrouw die mensen wel als ze zeggen dat het volledig is. Het is een gamewinkeltje hier in de buurt, waar je ook effectief gezelschapsspelen ter plaatse kan spelen, dus het zou nogal een slechte naam geven als ze iets kapot of onvolledig verkopen. Natuurlijk is het wel behoorlijk duur omdat het niet meer te krijgen is en dat ook voor een tweedehandsstuk natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Collector's items altijd kopen, later wordt het kei veel waard : D


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Collector's items altijd kopen, later wordt het kei veel waard : D


    Net als? :p

    Kun je anders niet vragen of je het een keer mag bekijken en dan ter plekke beslissen?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Titan schreef:
    12 euro dobbelstenen? Whut lol, klinkt als oplichterij :'D Anyway, ik zou voor datgene gaan waarvan je weet dat het goed is. Je kunt later altijd nog de nieuwe versie kopen, als je hem perse wilt hebben.

    Yep die dingen zijn zo pleuresduur :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Thunders schreef:
    Kun je anders niet vragen of je het een keer mag bekijken en dan ter plekke beslissen?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Thunders schreef:
    Kun je anders niet vragen of je het een keer mag bekijken en dan ter plekke beslissen?
    Ik ga het in de winkel afhalen, dus ik kan het sowieso wel zien. Er is maar 5 keer mee gespeeld, dus echt versleten is het nog niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?