• Ik ga het toegeven: Justin Bieber is lekker ;P! Mag ik nu meedoen met de Biebergekte ;o? Dat wilt zeggen dat ik meteen zomaar een story start. Maar ik denk dat bepaalden wel teleurgesteld gaan zijn, want ik was van plan om de verhaallijn voor iemand anders te gebruiken >< . Maar whatever x).

    Verhaal:
    Norah Broadway is zoals alle andere meisjes van veertien: vreemd, onzeker en hyper. Maar toch is er iets wat haar anders maakt: haar ouders zijn namelijk stinkend rijk en dat heeft enorm veel invloed op haar sociaal leven. Op school is ze superpopulair, terwijl ze eigenlijk liever optrekt met de 'nerds'. Op een dag komt er in het nieuws dat het meisjesidool Justin Bieber blijkbaar is omgekomen in een vliegtuigcrash. Heel veel meisjesharten zijn gebroken, waaronder dat van Norahs 'vriendinnen'. Een aantal weken daarna heeft de familie Broadway plots nieuwe buren, de familie Rymer - met wel een héél interessante pleegzoon ...

    Vragen:
    Doen/niet doen?
    Wat vind je ervan?
    Titel?

    Rollen:
    #Echte BF Norah: Zimmer
    #3 'nerds':
    #2 (andere) populairste meisjes van school:
    #Dochter van de familie Rymer:
    #Verassing:

    Naam:
    Leeftijd:
    3 positieve eigenschappen:
    3 negatieve eigenschappen:
    Foto:

    Ik kies zelf voor welke rol je personage geschikt is (gemeen of zo?).

    PS: als je nog mooie foto's van Bieber hebt, geef je dan wel even de link? Ik zoek er heus wel zelf een paar, maar ze zijn moeilijk te vinden >

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 23:58 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Naam: Jesz
    Leeftijd: 14
    3 positieve eigenschappen: Gezellig, Niet bitchy en ze kan goed zingen.
    3 negatieve eigenschappen: Snel boos, Soms oordeelt ze te snel, kan zich niet gedragen met jongens ze gaat dan gauw domme grapjes maken en vaak blozen en dan doet ze lomp.
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 22:55 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ik vind justin bieber niks


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Cassidy
    Leeftijd: 14
    3 positieve eigenschappen: Staat voor haar vrienden/vriendinnen klaar, Veel bezig met haar uiterlijk en om er goed uit te zien, is goed in dansen.
    3 negatieve eigenschappen: Bitchy, Snel jaloers, Wil snel de baas spelen over dingen.
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=141850


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Join us.
    -maakt eng gebaar-
    Kom in de club.
    --
    De storie lijkt me een gaaf idee ;O
    Als hij uit is, kun je me dan waarschuwen? :3


    All this dampness is damp.

    Hij staat online!

    Where are you now?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik had dit idee geloof ik al eens ergens gezien? :x No offence ofzo, hoor. x


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Ik had dit idee geloof ik al eens ergens gezien? :x No offence ofzo, hoor. x

    Ja, en dat was ook van mij BD. Over een zekere Naomi die in een pleeggezin leefde? Check, die is van mij >< . Maar nu heb ik het wat anders (lees: beter) uitgedacht.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    bieber = niet cool :(, maar er werd gezecht hij dood zijn :P. hoorde ik op school. mhuahaha.

    Concentrate schreef:
    (...)
    Ja, en dat was ook van mij BD. Over een zekere Naomi die in een pleeggezin leefde? Check, die is van mij >< . Maar nu heb ik het wat anders (lees: beter) uitgedacht.


    Ohjaa, sorry. :3 Maar dat dacht ik want ik heb een rol in die andere. Staat die ook op jouw account dan? :3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 20:20 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    (...)

    Ohjaa, sorry. :3 Maar dat dacht ik want ik heb een rol in die andere. Staat die ook op jouw account dan? :3

    Ja ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen/niet doen? Doen !
    Wat vind je ervan? Origineel, ik zal hem zeker lezen.
    Titel? De Biebergekte.

    Naam: Allison Stone
    Leeftijd: 15 jaar.
    3 positieve eigenschappen: Zeer grappig, gaat door het vuur voor de mensen waar ze het meeste van houd, kan goed troosten.
    3 negatieve eigenschappen: Heel koppig, naïf, rap verliefd.
    Foto: http://img79.imageshack.us/img79/7087/34720975.jpg


    I found myself in Wonderland.