• Acteur Paul Walker, ster uit de Fast & Furious-films, is gistermiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk. Walker was 40 jaar.


    Het ongeluk gebeurde even ten noorden van Los Angeles, aldus Walkers publiciteitsmedewerker. Hij was onderweg naar een bijeenkomst voor zijn hulporganisatie Reach Out Worldwide en bevond zich als passagier in de auto van een vriend, die bij het ongeluk eveneens om het leven is gekomen.

    Tegen een boom
    Volgens de nieuwssite Santa Clarita Valley Signal zaten ze in een rode Porsche die eerst tegen een lantaarnpaal aanreed, vervolgens tegen een boom belandde en in brand vloog. Politieagenten die op het ongeluk waren afgekomen, zagen de auto in brand staan. De inzittenden zijn volgens een politiewoordvoerder ter plekke overleden.


    Walker was begonnen aan de zevende aflevering van de Fast & Furious-reeks. De film Hours, waarin hij meespeelt, zou later deze maand uitkomen.


    Bron

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 9:53 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kende hem niet, maar dit soort dingen zijn natuurlijk heel tragisch. Maar zo zie je maar weer, sterren zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed die dit soort verschrikkelijke dingen net zo goed kunnen overkomen.. Sterkte gewenst voor de fans hier.


    ars moriendi

    Luminis schreef:
    Oh, wat erg! Vooral voor zijn nabestaanden. Hij was een geweldige acteur, ik was dol op hem in the fast and the furious. Rust in vrede Paul .


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Robbery schreef:
    Ik kende hem niet, maar dit soort dingen zijn natuurlijk heel tragisch. Maar zo zie je maar weer, sterren zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed die dit soort verschrikkelijke dingen net zo goed kunnen overkomen.. Sterkte gewenst voor de fans hier.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    R.I.P.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    R.I.P :c het is echt een verlies, wel heel ironisch hoe hij is gegaan en het is heel erg tragisch :c geen Fast& The furious zonder hem.. Shit he,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RIP Paul, je zal gemist worden, je was een van mijn eerste grote idolen.


    'Darling, just hold on'

    I'm in denial.
    Kende hem via de film Eight Below en daarna de Furious films, kan het nog steeds niet geloven.

    En dan bij het zien van Tyrese Gibson die alleen maar zijn tranen liet stromen op de crash plaats, ugh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 20:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''