• Ik ben weer eens op zoek naar verhalen. In dit geval dus verhalen over Kerstmis, rondom Kerstmis of die gewoon over de Kerstmis periode gaan. Uiteraard heb ik eerst even de zoekfunctie gebruikt maar daar zijn de verhalen al minstens een jaar oud, een combinatie van de jongens van 1D, die dan homo zijn (of twee andere bekende jongens zoals Draco Malfoy & Harry Potter) of de schrijfster/schrijver heeft laatst nog iets geschreven, maar het verhaal is afgelopen.

    (Ik heb trouwens niks tegen die combinaties van twee bekende jongens die dan homo zijn, maar het is niet iets wat ik snel zal lezen)

    Er zijn wel stories van de laatste tijd, maar het is soms net niet wat ik zoek. Ik weet het, ik ben veel te kieskeurig.

    Maar mocht je een Kerstmis verhaal hebben, die in oktober/november is gestart of die net op Q staat maar nog geen hoofdstukken heeft en waar je wel aan gaat schrijven, dan mag je hem natuurlijk hier neer zetten.


    Physics is awesome

    Ik ben er net één begonnen. Het is wel fanfictie (:

    Kerstelfjes. // Styles



    “Our hearts grow tender with childhood memories and love of kindred, and we are better throughout the year for having, in spirit, become a child again at Christmas-time."

    ×-×-×-×-×-×-×-×-×-×

    Harry Styles and Elliot Frisbey aren't exactly the greatest of friends. Ever since the-party-that-must-not-be-named the atmosphere between the two youngsters has gotten rather chilly. Harry thinks of the girl as a frigid little bitch whereas Elliot finds him a pompous, spoiled brat. Will the winter air make things even more icy cold for the two of them or will the warmth and consolation of Christmas Day eventually melt their hearts?

    ×-×-×-×-×-×-×-×-×-×

    “There's nothing like deep breaths after laughing that hard. Nothing in the world like a sore stomach for the right reasons.”


    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 19:24 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Alpines schreef:
    Ik ben er net één begonnen. Het is wel fanfictie (:

    Kerstelfjes. // Styles
    [right](...)
    Elliot Frisbey
    Harry Styles
    Poppy King
    [/spoiler]


    Fanfiction daar hou ik wel van, ik hou alleen niet zo van bijvoorbeeld Stylinson.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Fanfiction daar hou ik wel van, ik hou alleen niet zo van bijvoorbeeld Stylinson.


    Ah, in dat geval. Zelf heb ik het ook niet zo op bromances.
    Verder kan ik je helaas niet helpen, want ik ben zelf op zoek naar een goed kerstverhaal.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Alpines schreef:
    (...)

    Ah, in dat geval. Zelf heb ik het ook niet zo op bromances.
    Verder kan ik je helaas niet helpen, want ik ben zelf op zoek naar een goed kerstverhaal.


    Vorig jaar waren er ook een heleboel kerstverhalen, maar dit jaar moeten de kerstverhalen nog komen blijkbaar.


    Physics is awesome