• Naar aanleiding van Scandal haar topic leek het mij misschien leuk om naast IOTM, SOTM en QOTM ook een Column of the Month te starten, zo hebben de officiële columnschrijvers een thema waarrond ze kunnen schrijven indien ze even geen ideeën hebben en hebben de gewone users de mogelijkheid om ook eens een column te schrijven. Hier moeten de gekozen thema's dan misschien wel iets diepgaander zijn, maar voor de rest kunnen de gewone OTM regels wel blijven lijkt me.
    Een column is meestal rond de 500 woorden, dus om toch geen korte stelling-meningen te creëren kan dan misschien wel voor een marge van 350-800 woorden ingesteld worden.

    Ik weet natuurlijk niet of dit in trek is, maar ik vermoed dat er misschien wel een paar zieltjes op Q zitten die het graag doen en niet erkend zijn. De thema's kunnen dan wel niet zo simpel zijn als kleuren, maar er zijn vast veel topic die wel aan bod kunnen komen en breed uitgewerkt kunnen worden.

    Dus bij deze is hier interesse voor? Zo niet, kan je dan ook even zeggen waarom niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, dit vind ik leuk. Ik zou namelijk ook graag een column willen (leren) schrijven, maar ik kan er nooit inspiratie ervoor vinden. Dit zou een perfecte kans zijn.
    Dus voor ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hou persoonlijk niet van columns en lees ze ook niet.
    Maar voor de mensen die ze wel lezen is het volgens mij een heel goed idee! (:

    Ik ben voor! (:


    wat was dit ookalweer

    Dit vind ik nou een leuke suggestie. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Dit vind ik nou een leuke suggestie. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Videnda schreef:
    Dit vind ik nou een leuke suggestie. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dit lijkt me wel leuk. Ik lees graag columns, dus laat het maar komen. :')


    Take me to wonderland

    Videnda schreef:
    Dit vind ik nou een leuke suggestie. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yeah, leuk dat jullie enthousiast zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wacht even. Dus er is een thema en dan 'strijden' de columnisten voor de beste column? Of van het thema wat er dan die maand is, kunnen users ook columns maken en 'strijden' die dan samen met de officiële columnisten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wacht even. Dus er is een thema en dan 'strijden' de columnisten voor de beste column? Of van het thema wat er dan die maand is, kunnen users ook columns maken en 'strijden' die dan samen met de officiële columnisten?

    Zoals alle xOTM wedstrijden: iedereen (tenzij ban oid) mag meedoen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oooh, das een leuk idee *O*

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:02 ]


    -

    Ik stem voooooor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk idee! Ik zou mijn kans zeker wel eens willen wagen moest het er komen (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Leuk idee, ik zou er in ieder geval aan meedoen^^
    Maar er moeten dan wel meerdere thema's per maand komen (of toch 2) zodat je kan kiezen wat je het beste past.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ben voor. Stiekem al altijd columnist willen worden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28