• Acteur Paul Walker, ster uit de Fast & Furious-films, is gistermiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk. Walker was 40 jaar.


    Het ongeluk gebeurde even ten noorden van Los Angeles, aldus Walkers publiciteitsmedewerker. Hij was onderweg naar een bijeenkomst voor zijn hulporganisatie Reach Out Worldwide en bevond zich als passagier in de auto van een vriend, die bij het ongeluk eveneens om het leven is gekomen.

    Tegen een boom
    Volgens de nieuwssite Santa Clarita Valley Signal zaten ze in een rode Porsche die eerst tegen een lantaarnpaal aanreed, vervolgens tegen een boom belandde en in brand vloog. Politieagenten die op het ongeluk waren afgekomen, zagen de auto in brand staan. De inzittenden zijn volgens een politiewoordvoerder ter plekke overleden.


    Walker was begonnen aan de zevende aflevering van de Fast & Furious-reeks. De film Hours, waarin hij meespeelt, zou later deze maand uitkomen.


    Bron

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 9:53 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wist niet wie Paul Walker was, maar ik vind het echt ontzettend erg wat er gebeurd is :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Ik wist niet wie Paul Walker was, maar ik vind het echt ontzettend erg wat er gebeurd is :o


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    xVixncxiex schreef:
    Ik wist niet wie Paul Walker was, maar ik vind het echt ontzettend erg wat er gebeurd is :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik moest ook even nadenken bij de naam en het zegt me helaas nog niet zo gek veel..
    Ik vind het heel erg voor zijn vrienden, familie, kennissen en fans. Ik hoop dat ze dit verlies een plekje kunnen geven.


    26 - 02 - '16

    Oh, wat erg! Vooral voor zijn nabestaanden. Hij was een geweldige acteur, ik was dol op hem in the fast and the furious. Rust in vrede Paul .


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb het op Facebook al gelezen, ja. En bij advertenties van Hotmail.
    Ik vind het super erg voor zijn fans. Er zijn mensen die alleen leven voor een celeb, en als je hoort dat die gestorven is lijkt het wel alsof je ook geen ziel meer hebt. Verder is het ook echt erg voor zijn familie, vrienden en kennissen. Ik heb hem nooit gekend, maar zoals ik het nu lees is het blijkbaar erg heftig.
    Ik wens iedereen die voor 'm klaarstond veel sterkte toe!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 11:23 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Luminis schreef:
    Oh, wat erg! Vooral voor zijn nabestaanden. Hij was een geweldige acteur, ik was dol op hem in the fast and the furious. Rust in vrede Paul .


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Luminis schreef:
    Oh, wat erg! Vooral voor zijn nabestaanden. Hij was een geweldige acteur, ik was dol op hem in the fast and the furious. Rust in vrede Paul .


    Yongguk & Daehyun <33

    Oh, shit zeg. :/ Dat is erg.


    Your make-up is terrible

    Troll schreef:
    Ik moest ook even nadenken bij de naam en het zegt me helaas nog niet zo gek veel..
    Ik vind het heel erg voor zijn vrienden, familie, kennissen en fans. Ik hoop dat ze dit verlies een plekje kunnen geven.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het echt een verlies. Ik ben er echt niet goed van en mijn mama precies ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Luminis schreef:
    Oh, wat erg! Vooral voor zijn nabestaanden. Hij was een geweldige acteur, ik was dol op hem in the fast and the furious. Rust in vrede Paul .

    Ik vind het echt vreselijk D: Ik ben een grote fan van hem en om wakker te worden en te horen dat hij overleden is.. bah. Voel me er echt even rot over :/


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    xVixncxiex schreef:
    Ik wist niet wie Paul Walker was, maar ik vind het echt ontzettend erg wat er gebeurd is :o


    Queer zijn is gewoon alles

    xVixncxiex schreef:
    Ik wist niet wie Paul Walker was, maar ik vind het echt ontzettend erg wat er gebeurd is :o