• Het Britse Love Magazine zocht naar een originele foto om hun kerstspecial te promoten. Ze klopten aan bij Miley Cyrus, die voor het blad met een rosse pruik en in een huidkleurige bodysuit, inclusief getekende penis, poseerde.

    De opvallende foto werd aanvankelijk vol trots gepost op Instagram maar al snel echter terug verwijderd. Niet veel later werd een gecensureerde versie de wereld ingestuurd, waarop de penis werd bedekt met een getekend rendier.

    Blijkbaar was Miley dan toch iets te heet voor kerstmis ...




    Bron: Jim.be


    Wat vinden jullie hier van? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje TE ...


    16 - 09 - '17

    Een beetje kinderachtig eigenlijk. Penissen tekenen deden de jongens in mijn brugklas om elkaar te pesten/plagen.


    I am an idiot, I move.

    Ik kan dat echt niet serieus nemen. Het slaat echt helemaal nergens op. x')
    Ze willen aandacht trekken met die foto, maar plakken vervolgens wel de enorme letters half over Mileys gezicht? En wat is dat grijze streepje na de L? Dat ze eerst het origineel postten en het toen probeerden af te zwakken door dat rare rendierhoofd over de penis heen te plakken is helemaal lachwekkend. Ik denk dat kleine kinderen meer nachtmerries zullen hebben van dat rendier dan van die zogenaamde penis. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of dat rendier zo tactisch is geplaatst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zei ze laatst niet dat ze van haar negatief imago af wou en dat ze zich weer braver ging gedragen? Merk er niks van.


    Take me to wonderland

    Kuch.. aandachtsgeil kuch...


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ohara schreef:
    Zei ze laatst niet dat ze van haar negatief imago af wou en dat ze zich weer braver ging gedragen? Merk er niks van.


    Daar merk ik idd ook niks van.


    16 - 09 - '17

    Lol, ik heb liever een getekende penis dan een rendier. :')
    Aandacht, daarvoor doet men alles.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo schreef:
    Kuch.. aandachtsgeil kuch...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kinderachtig gedoe.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Well....
    Als je iemands kerst wilt verpesten, stuur dit naar diegene op xD Dan is je kerst meteen verpest. Dit kan toch gewoon niet meer. Vreselijk ordinair...
    Wanneer nemen ze haar op in het gekkenhuis? Het duurt me te lang.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Well....
    Als je iemands kerst wilt verpesten, stuur dit naar diegene op xD Dan is je kerst meteen verpest. Dit kan toch gewoon niet meer. Vreselijk ordinair...
    Wanneer nemen ze haar op in het gekkenhuis? Het duurt me te lang.


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    Silly girl, the penis needs to go INSIDE the panties 8D

    also:


    >
    Miley cyrus

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 10:22 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze hadden beter haar hele bestaan kunnen censureren.


    Searching heavens for another earth

    Weet je, eerst dacht ik gewoon dat ze aandachtsgeil was, maar nu ik steeds meer zie dat er penissen en/of er iets (bijna-)naaktheid bij haar in de buurt is, denk ik bijna dat ze gewoon seksaddict is. Dat ze geen schaamte heeft staat al vast.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is erover. Maar heel Miley haar gedrag gaat erover...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury