• Heei mensen,

    ik heb even jullie creativiteit nodig aangezien ik zelf zwáar inspiratieloos ben. Ik moet binnenkort dus een betoog houden voor Nederlands en het onderwerp is geheel vrij. Nu wil ik hier toch eigenlijk wel een leuk onderwerp voor. Dus niet van die voor de hand liggende stellingen van: 'Roken is slecht voor je.'
    Misschien hebben jullie een vlaag van inspiratie? :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Koeienmest ruikt lekker.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Politici mogen soms discrimineren omdat ze anders hun mening niet goed kunnen uiten?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Caoimhe schreef:
    Koeienmest ruikt lekker.


    Hahaha -out-


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Meisjes die zwanger zijn onder de 16 zijn moeten een abortus plegen of het kind afstaan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb er verplicht een moeten doen over tbs aanscherping en vorig jaar over de vettax. Ook heb ik een aantal jaar geleden, toen er nog vrije keuze was een betoog gemaakt over de kijkwijzerindicatie. Misschien dat je aan die laaste iets hebt?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Kijk bij stelling van de week, haha. Ik had voor mijn betoog; Moet een helm dragen op de fiets verplicht worden?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mensen plakken snel het label kanker op anderen wanneer deze kaal zijn of een sjaaltje dragen.

    Ik weet niet, dat viel me gewoon op


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wandering schreef:
    (...)

    Hahaha -out-


    Iemand op mijn school heeft dat serieus gedaan hoor ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Iemand op mijn school heeft dat serieus gedaan hoor ;')


    Wat een held:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    imlove schreef:
    Ik heb er verplicht een moeten doen over tbs aanscherping en vorig jaar over de vettax. Ook heb ik een aantal jaar geleden, toen er nog vrije keuze was een betoog gemaakt over de kijkwijzerindicatie. Misschien dat je aan die laaste iets hebt?


    Hmmm.. die laatste is nog best een idee eigenlijk :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waarom de geaardheid nog steeds taboe is?
    Ik weet dat het niet origineel is maar ik probeer maar te helpen, lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Voor mijn betoog had ik ehm, of zwakbegaafte mensen er in staat voor zijn om een kind te krijgen.


    To infinity and beyond •

    Ik moet een debat houden over de stelling Zwakbegaafden mensen mogen geen kinderen krijgen, misschien kan je daar iets mee?
    Ik ben trouwens tegen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Doe het over neonazi's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hyperparenting is slecht voor kinderen.


    I am an idiot, I move.