Belong schreef:
(...)
O ja, want iedereen durft dat natuurlijk te vragen aan zijn of haar geliefde. Ik wil jou nog wel zien de eerste keer dat jij verliefd bent. Was het leven maar zo simpel .
Also, ze is elf. So fucking what. Het grootste deel van de mensen heeft een vriendje/vriendinnetje gehad op de basisschool, of wat. Betekent dat dat ze een slet is? Nee. Betekent dat dat ze moet trouwen met deze hyper jongen? Noz. Het is verkering jongens, ver fucking kering.
Neem het niet zo serieus.
Daarbij moet je er soms gewoon op afstappen of er gebeurt niks. Het leven geeft je namelijk niet zomaar dingen gratis en voor niks. Als je iets wil, dan moet je dat zelf doen.
Trouwens, niemand beweert dat ze een slet is. Mensen vinden het gewoon te jong om op je elfde aan zulke dingen te denken en daarbij neem ik haar niet serieus dat ze verliefd is. Ja, ik had een vriendinnetje op de basisschool, maar dat had niks te maken met verliefdheid en zei gewoon 'ja' omdat ik toen gewoon geen 'nee' kon zeggen. Daaruit geef ik advies dat je op je 11de niet moet beginnen met verkering vragen. Ik mag dat zeggen. Dat jij daar niet tegen kunt dat ik dat zeg, is niet mijn probleem.
Take me to wonderland