• - je wist dat je nog maar 1 dag te leven had.
    Wat zou je dan doen?


    I love you Tim

    In paniek raken.

    Nee, een aantel mensen een heel lang mailtje sturen en een goed gesprek hebben met mijn ouders.
    Dat is het enige wat ik echt sowieso wil, moet en zal doen als mijn dag(en) geteld zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reizen, plezier hebben, lachen en wenen, maar ik zou vooral genieten


    All I have in life, is my imagniation.

    Met vrienden afspreken en onbewust afscheid van hun nemen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    het eerste dat in me opkomt is naar me vriend toe.
    ik weet niet, vind het moeilijk wat ik dan echt zou doen o:

    I dunno.. ik denk toch onbewust gaan freaken en niet helder meer nadenken.. en heel vaak janken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk hetzelfde wat ik elke dag doe niks speciaal


    We're all dancing to the same sad song.

    met alle belangrijke mensen voor mij afspreken, een tattoo van mijn pony laten zetten & paardrijden tot het zover is..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:53 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Het is dom maar: Tegen mijn crush zeggen dat ik van hem hou. :')
    En dan aan al mijn vrienden en familie! (:

    Ik zou dingen doen die tegen de wet zijn, ghehe.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:54 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn crush zoenen, met crush en hele familie en al mijn vrienden naar pretpark of dierentuin en daarna lekker uit eten.:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wel, ik denk dat ik dan echt wel mijn angsten moet overkomen en moed verzamelen om tegen iedereen te zeggen wat ik van hun vind. Dus ik zeg tegen hem dat ik van hem hou, meer dan dat hij ooit van mij zal houden. Ik zeg tegen mijn vriendinnen dat ze de meest geweldige personen ooit zijn. En tegen mijn moeder dat ze een grote trut is en ze me altijd vreselijk bang heeft gemaakt. Tegen mijn vader: lul, je kan niet rijden en ik doe het op mijn manier. En iets geks.
    Maar, lol, zelfs al is het mijn laatste dag, die dingen zou ik alsnog niet durven doen. Behalve dat van die vriendinnen dan.


    wth.

    Nog 1 keer London bezoeken :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mayfly schreef:
    Wel, ik denk dat ik dan echt wel mijn angsten moet overkomen en moed verzamelen om tegen iedereen te zeggen wat ik van hun vind. Dus ik zeg tegen hem dat ik van hem hou, meer dan dat hij ooit van mij zal houden. Ik zeg tegen mijn vriendinnen dat ze de meest geweldige personen ooit zijn. En tegen mijn moeder dat ze een grote trut is en ze me altijd vreselijk bang heeft gemaakt. Tegen mijn vader: lul, je kan niet rijden en ik doe het op mijn manier. En iets geks.
    Maar, lol, zelfs al is het mijn laatste dag, die dingen zou ik alsnog niet durven doen. Behalve dat van die vriendinnen dan.


    Hahaha,
    En tegen mijn moeder dat ze een grote trut is en ze me altijd vreselijk bang heeft gemaakt. Tegen mijn vader: lul, je kan niet rijden en ik doe het op mijn manier.

    Alle dingen waar ik het leven mee geleefd heb aan iedereen die ik ken vertellen en zeggen dat ik van ze hou. Dan naar mijn verzorgpaarden gaan en ze knuffelen en wortels voeren tot ik dood ga. (krul)


    Smile and live.

    Pantalaimon schreef:
    Met vrienden afspreken en onbewust afscheid van hun nemen