• Bill Kaulitz kwam met een verdrietig gezicht uit een Amerikaans steakhouse. Wat denken jullie? Misschien was hij triest voor de beestjes die zijn gestorven xD
    klik.

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 20:35 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik denk dat hij het strontvervelend vind dat mensen hem altijd op zijn nek zitten. Hij had gewoon een off-day. Zo'n dingen gebeuren. Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen, dus ook hij kan eens een mindere dag hebben :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hier maar een ding op te zeggen; Jéétje hij ziet er hier echt niet uit.


    your eyes are like stars in the night.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik denk dat hij het strontvervelend vind dat mensen hem altijd op zijn nek zitten. Hij had gewoon een off-day. Zo'n dingen gebeuren. Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen, dus ook hij kan eens een mindere dag hebben :Y).


    Jep, daarin heb je gelijk. Hij is ook maar een mens :)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ik vind dat hij er best stoned uit ziet daar ;x

    nou nee, ik denk idd dat het is omdat iedereen hem zo stalkt, zoals kirstensnaps dus zei (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Iedereen kijkt wel eens verdrietig, of denkt aan iets treurigs, waarom Bill dan niet?:$

    KirstenSnaps schreef:
    Ik denk dat hij het strontvervelend vind dat mensen hem altijd op zijn nek zitten. Hij had gewoon een off-day. Zo'n dingen gebeuren. Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen, dus ook hij kan eens een mindere dag hebben :Y).


    Fijn dat jij het ons kan vertellen (krul)

    Misschien was het zijn dag niet? :3


    All this dampness is damp.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik denk dat hij het strontvervelend vind dat mensen hem altijd op zijn nek zitten. Hij had gewoon een off-day. Zo'n dingen gebeuren. Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen, dus ook hij kan eens een mindere dag hebben :Y).


    Is helemaal waar!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Waarom.. gaat.. een.. vegetariër.. naar.. een.. steakhouse


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom.. gaat.. een.. vegetariër.. naar.. een.. steakhouse


    Dat vroeg ik me net ook af :8


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom.. gaat.. een.. vegetariër.. naar.. een.. steakhouse
    Stiekemt liegt ie, stouwt hij zichzelf vol met vlees en draagt hij wel écht leer!


    -grapje natuurlijk :'D-


    Wie du mir, so ich dir.

    Boaaah wat heeft hij om z'n nek hangen D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zoals al gezegd werd, is Bill ook maar een mens. Ga je dan eens weg met je vriendin, volgt de paparazzi je tot in de auto. En misschien heeft ie ook wat privézaken aan zijn hoofd ofzo. Maar, dat kan iedereen overkomen. (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    hij had in de spiegel gekeken. en toen dacht ie FUUUUUUUU.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Het is maar een mens. Iedereen kan moe zijn of chagrijnig of wat dan ook. Ook Bill Kaulitz (:


    My heart is yours and so am I