• Ik vind het leuk om in de pauze op school stories te lezen op Quizlet via mijn mobiel
    Maar 9 van de 10 keer als ik naar een volgend hoofdstuk wil krijg ik de melding
    'Oeps er is iets fout gegaan'

    Dat is natuurlijk erg irritant, hebben meer van jullie dit probleem?
    Zou er iets aan gedaan kunnen worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb er maar heel zelden last van ...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
    Ligt het niet aan je internet en/of de wifi op school? [Als je die hebt natuurlijk, en anders je internet zelf.] Misschien helpt het dan om je 3G aan te zetten, verder weet ik niks om je te helpen!

    Lovina schreef:
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
    Ligt het niet aan je internet en/of de wifi op school? [Als je die hebt natuurlijk, en anders je internet zelf.]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit last van gehad, hoewel ik toch wel regelmatig op Quizlet zit. Wel krijg ik heel vaak reclame te zien als ik ergens probeer te tikken, maar dat zal wel zijn omdat ik daar altijd per ongeluk op tik. :'D Gelukkig heb ik nu Adblock Plus voor de gsm.

    In ieder geval heb ik er dus totaal geen last van.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Toen ik nog een mobiel had zat ik eigenlijk alleen maar op Quizlet op mn mobiel haha, ik gebruikte het nergens anders voor.

    Van dat "Oeps er ging iets mis" had ik wel eens last, maar dat was vooral wanneer mijn internetbereik heel slecht was of ik door probeerde te klikken na een "deze webpagina kan niet worden weergeven" melding haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er nog nooit last van gehad o.o Misschien is het iets recents, ofzo. Misschien ligt het aan je internet ^^?


    We need a bigger boat.

    Oh, ik heb dat wel eens. Maar Quizlet doet zoiezo kut op mijn mobiel. -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op school kan ik er helemaal niet op, omdat het onder ''games'' valt en mijn school dat blokkeert.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Op school kan ik er helemaal niet op, omdat het onder ''games'' valt en mijn school dat blokkeert.


    Ja, bij ons op school geldt dat ook (voor computers) maar op mijn mobiel had ik daar nooit last van haha. Vind het echt kut, zit je op school, heb je tussenuur ofzo kun je niet eens quizletten omdat dat onder "gamen" valt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het ook weleens gehad. Het ligt denk ik wel aan het internetbereik. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.