• Stel je voor Je hebt een bijna Perfect leven. Je bent mega populair op school je hebt een vriendin die echt om je geeft en vier beste vrienden je leven kan niet stuk toch. Maar nee de 5 beste vrienden hebben alle 5 een tweeling broer die graag hun leven zwart zou willen maken. Toevallig zijn hun tweeling broers ook vrienden en bekokstoven graag plannetjes om het leven van de jongens zwart te maken. Maar wat als ze het idee krijgen om vreemd te gaan met hun vriendinnen. En wat als ze dan echt verliefd op hun broers vriendinnen worden. Gaat hun broeders band dan helemaal stuk en raken ze hun vriendin dan kwijt?





    Rollen:

    Bad Twins

    Bad twin louis:Benjamin 'Ben' George Tomlinson Memorias
    Bad twin liam: Luke William Payne HelloSweety
    Bad twin Niall:Logan Jake Horan|Microwave
    Bad twin Zayn: Yassin Nadim Malik Sk8erBoy
    Bad twin Harry: Percy Wade StylesSuperTOMMO

    the boys

    Harry styles: Petals
    Liam payne|Kendizzzzle
    Louis tomlinson Garde
    Niall Horan: Liked
    Zayn Malik SuperTOMMO

    The girls

    Harry styles girlfriend: Lizz Marie Meadow Imagines
    Liam payne girlfriend: Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Louis tomlinson girlfriend: Addison Jaylene Smith| justlovegood
    Niall Horan girlfriend: Joelle Quinty Valentine xMeCrazyMofo
    Zayn Malik girlfriend: Jenna Dianna 'JD' StylesHelloSweety

    Extra rollen (zoals extra vrienden of klas genoten)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    nationaliteit:
    Met wie ze vreemd gaan: (voor de meisjes en bad twins.)
    Extra:


    Regels

    - Geen oneliners. Minimaal 6 zinnen. Dat zou moeten lukken en dat is makelijker voor de rest om te reageren.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Het is geen sneltrein!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het dan tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen ik maakt nieuwe topics. Behalve als ik een ander toestemming geef.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag. Maar hou het deftig.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor.

    Verdeling


    Benjamin 'Ben' George Tomlinson Memorias || Brunilde Demetria Rossini BarnOwl
    Luke William Payne HelloSweety || Lizz Marie Meadow Imagines
    Logan Jake Horan Microwave || Jenna Dianna 'JD' Styles HelloSweety
    Yassin Nadim Malik Sk8erBoy || Addison Jaylene Smith justlovegood
    Percy Wade Styles SuperTOMMO || Joelle Quinty Valentine xMeCrazyMofo





    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:15 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Yay! We kunnen vandaag beginnen!


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Yay! We kunnen vandaag beginnen!



    Haha geweldige gif en inderdaad XD
    Ik open het topic waneer ik terug ben van school en ik heb 8ste dus ik ben wel wat later : )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Het kan zijn dat ik dan pas om acht uur reageer, omdat ik om zeven uur pas weer thuis kom.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    JustLovegood schreef:
    Ik open het topic waneer ik terug ben van school en ik heb 8ste dus ik ben wel wat later : )


    Ik heb er zin in!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Memorias schreef:
    Rol:
    Louis Tomlinson's bad twin.
    Naam:
    Benjamin 'Ben' George Tomlinson
    Leeftijd:
    21 jaar
    Innerlijk:
    Ooit waren Benjamin en Louis échte broers, iets wat je nu niet meer kan zeggen. Benjamin is zo gekwetst door iets uit het verleden, dat hij verbitterd is. En alles wat hij nu wil, is wraak op Louis. Benjamin denkt namelijk dat Louis zijn vriendinnetje ooit heeft afgepakt. Dit is deels waar, maar dit was niet Louis' schuld: Het meisje, Stefanie, en Louis waren destijds al een tijdje verliefd, maar het meisje had Louis wijsgemaakt dat Benjamin het met haar had uitgemaakt en dat hij haar had gezegd dat hij een relatie tussen Louis en Stefanie zou accepteren. Louis was hier dolblij mee, tot hij erachter kwam dat Benjamin het helemaal niet met het meisje had uitgemaakt en dat Benjamin zijn broer met zijn vriendinnetje had zien zoenen. Voor Benjamin was wat hij gezien had genoeg informatie: Louis had hem pijn gedaan en hij zou wraak nemen op zijn tweelingbroer.
    Als Benjamin gekwetst is, zal hij zweren wraak te nemen. Maakt niet uit wie het is. Benjamin heeft zichzelf af en toe niet meer helemaal onder controle als hij echt boos is en heeft soms last van losse handjes. Op school waren er ook altijd meerdere vechtpartijen waar hij bij betrokken was. Toch kon je hem nog dieper raken, zoals Louis destijds (per ongeluk) had gedaan. En dan had je de poppen aan het dansen. Als Benjamin zich echt gekwetst voelt, is hij niet boos, maar verdrietig. En dit verdriet maakt hem wel boos, maar hij zal dan niet geen slaan. Gek genoeg kan hij zich dan wel beheersen. Nee, als je hem echt pijn doet zal hij je dit op een andere manier laten weten, hij zal jou net zoveel pijn doen als jij hem hebt gedaan. En dat is dus wat hij wil bereiken met het wraakplan dat ze voor Louis en de andere jongens bedenken.
    Uiterlijk:


    Benjamin heeft wat trekken qua uiterlijk waardoor hij soms best lijkt op zijn tweelingbroer Louis. Dezelfde vrolijke of ondeugende twinkel die ze af en toe hebben staan in hun ogen, zoals alleen zij die kunnen hebben. Al is er bij Benjamin al een tijdje geen vrolijke twinkel meer te zien in zijn blauwe kijkers. Ook deze blauwe kleur komt overeen met de blauwe ogen van Louis, al lijken ze soms meer groen.
    Benjamin's haar is ietsjes langer, maar heeft ook dezelfde bruine kleur.
    Nationaliteit:
    Brits
    Met wie ze vreemd gaan:
    Maakt niet uit.
    Extra:
    -


    hey zou je je karakter mischien 17,18,19 willen maken want ze zitten nog op school en anders ben je de oudste : )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Is het topic al klaar xd! Ik heb veel zin om te RPG en xd


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol:
    The guy with the fucking amazing bum.
    Naam:
    Louis William Tomlinson m'am.
    Leeftijd:
    Twintig jaartjes jong.
    Innerlijk:
    Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan éénentwintig zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk:




    Nationaliteit:
    Trotse Brit.
    Extra:
    Hoewel hij voor heel veel mensen vrij gay overkomt door zijn vele vrouwelijke trekjes is hij dat niet, niet helemaal in ieder geval. Louis is namelijk biseksueel.
    Louis is niet echt dom, maar ook niet erg slim, daarbij gaat hij te graag zijn eigen gang, hierdoor is hij blijven zitten.

    [Done ;3]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 12:53 ]


    Reality's overrated.

    Bum boy!!! XD


    Bowties were never Cooler

    Fabella schreef:
    Rol:
    The guy with the fucking amazing bum.
    Naam:
    Louis William Tomlinson m'am.
    Leeftijd:
    Eénentwintig jaartjes jong.
    Innerlijk:
    Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan éénentwintig zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk:




    Nationaliteit:
    Trotse Brit.
    Extra:
    Hoewel hij voor heel veel mensen vrij gay overkomt door zijn vele vrouwelijke trekjes is hij dat niet, niet helemaal in ieder geval. Louis is namelijk biseksueel.

    [Done ;3]


    Hi die foto maar nou ja ze zitten alemaal samen op school en iedereen is 17,18 of 19 dus zou je dat mischien willen aan of ze zijn gewoon alle blijven zitten XD dat kan ook XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    speeltopic


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (Dobreva went Petals.)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik heb Louis een jaartje jonger gemaakt, hij is gewoon een keer blijven zitten.


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    Ik heb Louis een jaartje jonger gemaakt, hij is gewoon een keer blijven zitten.


    Oki : )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins