• Waar zijn de buren nog zo irritant als hier?
    De buren aan de ene kant wilden eens dat wij onze garage en een stuk van ons huis gingen afbreken. Ze hadden rechtbank enal erbij gehaald (cat)
    En als je tegen de buren aan de andere kant wat zegt, krijg je een snauw, een hoop geblaf en een dichtgesmeten deur. Djeezus, echt, is dat nog ergens zo, of is mijn dorp gewoon raar? --'

    x3
    .


    Listen to what we're not saying..

    ik heb geen buren (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jou dorp is raar :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aan de ene kant zijn de buren ook zo. Aan de andere kant zijn ze heel aardig :A


    Protège moi de mes désirs.

    kheb ook vervelende buren
    overdag geve ze geen kick en s'nacht zal mevrouw is beginne te stofzuigen en de helft van haar kot verbouwe --'


    Magic never ends.

    Bij mij gingen ze zeuren dat de boom in onze tuin afgezaagt moest worden. (een hele oude grote boom)
    Omdat er een freaking tak voor de freaking WC-raampje zat!!!! waarbij die gordijn dingen toch bijna altijd dicht was bij hun!

    PS: Het is ze gelukt en nu hebben we al een paar jaar die boom niet meer...


    One who knows nothing can understand nothing.

    ;o
    Wrm wilden ze dat er een stuk van garage&huis afging?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    kheb ook vervelende buren
    overdag geve ze geen kick en s'nacht zal mevrouw is beginne te stofzuigen en de helft van haar kot verbouwe --'


    Irritant. Het jochie naast ons had vroeger een drumstel. Maar gelukkig is dat er nou niet meer :Y)


    Listen to what we're not saying..

    ;o
    Wrm wilden ze dat er een stuk van garage&huis afging?


    Lang verhaal. het komt er op neer dat we onze vergunning voor het huis en de garage niet meer vonden, dus moesten we naar de gemeente om dat ff te controleren nzo. Die mensen daar op de computer kijken, voor een huis van bijna 50 jaar oud. In plaats van dan in het archief te kijken, neen zo slim zijn ze niet.. Niets gevonden & toen moesten we zo'n groot geel papier op onze venster plakken en hebben de buren dus beroep aangetekend. Maar het is hun lekker niet gelukt :Y)


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Lang verhaal. het komt er op neer dat we onze vergunning voor het huis en de garage niet meer vonden, dus moesten we naar de gemeente om dat ff te controleren nzo. Die mensen daar op de computer kijken, voor een huis van bijna 50 jaar oud. In plaats van dan in het archief te kijken, neen zo slim zijn ze niet.. Niets gevonden & toen moesten we zo'n groot geel papier op onze venster plakken en hebben de buren dus beroep aangetekend. Maar het is hun lekker niet gelukt :Y)

    Aha.
    Okee :D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik zit al twee jaar bij de rechtbank die volgens de wet aan de straat moet staan -wij wonen in zo'n dreef geval en daar mogen dus geen brievenbussen staan- maar van mijn overburen mag dat dus niet en dus zitten we nog altijd bij die rechtbank geval! --"


    You'll never dream alone. <3

    Bij mij zijn ze niet zow.. alleen mijn hond en die van de buren mogen elkaar niet..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Mijn buren zijn DOODsaai =] Niet weird dus, maar veel te beleven bevalt hier niet. Is alleen maar lache jóh is mijn bejaaardenbuurt =']


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb geen buren. Ja ik heb ze wel, maar daar heb je nooit last van omdat ze te ver weg wonen (weiland er tussen, bos ertussen, andere deel van het bedrijf, weg ertussen etc :P) lang leve de vrijheid!


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    Jouw dorp is raar?!
    Wij kunnen zeer goed met onze buren opschieten. Heel onze straat is goed bevriend met elkaar. Die is doodlopend, misschien heeft dat er ook mee te maken? ...

    Mijn buren hebben een geluids muur ding zoals op de auto strade laten zetten omdat mijn hond teveel blaffte :Y)


    We'll never be as young as we are tonight