• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Argh. Oke. Ik moet het je gewoon vertellen...


    ...Maar niet vandaag.


    We need a bigger boat.

    Mijn hoofd is zo een grote warreboel aan het worden.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Maand November is volgens mij de maand van de kapotte relaties. In mijn klas alleen al zijn er vijf relaties kapot gegaan vanaf begin November o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zit je met iemand te praten blijk je de vorige dag hetzelfde eten gekocht te hebben om vanavond te eten lol bizarre shizz

    en het is altijd leuk om iemand echt te kunnen verblijden met een cadeautje en dan achteraf nog een smsje te krijgen met hoe blij ze er wel niet mee is :3

    and yay mooi gelakte nagels! =D

    en me buurman heeft me fiets gefixed dat had ik nou nooit verwacht lol hahaha (oh nu ik het me bedenk die staat nog buiten ff binnen zetten)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Dorchadais schreef:
    Maand November is volgens mij de maand van de kapotte relaties. In mijn klas alleen al zijn er vijf relaties kapot gegaan vanaf begin November o.o


    vaak zijn dat vakantie lovers... allicht dat hoor je vaak...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    PradaNova schreef:
    (...)

    vaak zijn dat vakantie lovers... allicht dat hoor je vaak...

    Van hun niet. De gene met de korste relatie was een half jaar geloof ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God fckin lader waag het eens om kapot te zijn D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Facts schreef:
    November is een ongeluksmaand. Alles gaat echt mis.


    grappig, mijn hele jaar is een ongeluk geweest maar nu het november is word ik verblijd door mensen van alle kanten :3 schijnbaar ben ik een beetje anders (A)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Van hun niet. De gene met de korste relatie was een half jaar geloof ik


    hm nja dan ligt het aan de maand misschien who knows (A) ach ja 2013 is bijna voorbij dan beginnen we aan een NON ongeluks jaar right? :P ligt em in de 13 denk ik :P


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik moet gaan maar ik wil niet want hij is online.
    God, what are you doing with me.

    PradaNova schreef:
    (...)

    grappig, mijn hele jaar is een ongeluk geweest maar nu het november is word ik verblijd door mensen van alle kanten :3 schijnbaar ben ik een beetje anders (A)

    Natuurlijk, jij bent speciaal - dat weten wij toch allemaal.
    (Hey, ik kan rijmen! :'D)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I just made a perfect bun

    Morgen vrij. Docenten hebben cursus en de les die eigenlijk door ging is ook maar afgelast omdat sommige dan maar voor twee uur naar school moesten (en we komen van ver) echt lief :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bezig gaan met een amv en ideetjes krijgen voor een andere.. Good job Syll


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morgen twee proefwerken, maar ik kan me er echt niet tot zetten
    School is echt een hel voor mij geworden, terwijl ik niks tegen leren heb, ik vind het meestal wel leuk
    Maar zo niet, ik kijk op zondag al op tegen de dinsdag omdat ik dan weer naar school moet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one