• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Titan schreef:
    Ik heb sinds kort stretchmarks op mijn spieren... Nu heb ik helemaal niks meer om trots op te zijn. -shoots himself-
    als het je troost ik heb ze op mn buik ze worden in der tijd lichter.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)als het je troost ik heb ze op mn buik ze worden in der tijd lichter.

    I know, ik heb ze al eeuwen op mijn benen. Maar mijn armen/armspieren waren het enige van mijn lichaam waar ik echt trots op was. Nu heb ik daar ook stretchmarks en zijn ze dus lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    I know, ik heb ze al eeuwen op mijn benen. Maar mijn armen/armspieren waren het enige van mijn lichaam waar ik echt trots op was. Nu heb ik daar ook stretchmarks en zijn ze dus lelijk.


    Koop bio-oil. Dat helpt echt. Daar smeer je een beetje van op je stretchmarks en ze worden langzaam minder :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    snot verkouden en duf in de les.. Heerlijk -.- Not
    Kreeg wel thee van de leraar :D at helpt wel/


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Straks drie uur wachten op een tutorgesprek, geweldig. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moet echt de presentatie maken voor het mondeling examen volgende week...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    November is een ongeluksmaand. Alles gaat echt mis.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom heb ik geen powerpoint T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Verdomme, NS! Nu kom ik te laat en daar heb ik al zo'n hekel aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stop met mij uitnodigingen om doner te gaan eten. D: Ik wil afvallen niet aankomen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb buikgriep, volgens de dokter. Geweldig. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Straks zit ik naast hem (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Facts schreef:
    November is een ongeluksmaand. Alles gaat echt mis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmmm jij ben de mooiste jongen die ik ooit gezien hebt :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ugh het frustreert me zo om dat te zien, dat het bij jou gewoon haast vanzelf gaat, alleen door die klote operatie en dat ik er zo ontzettend veel moeite voor moet doen. Oneerlijk. Hatelijk.


    Never look back, don't doubt tomorrow.