• Coldplay hangt de instrumenten in 2009 aan de wilgen. Zanger Chris Martin heeft dat bekendgemaakt. De band wil stoppen op het hoogtepunt. Martin is momenteel 31 en vindt dat artiesten niet na hun 33e moeten doorgaan.

    De band is van plan om nog een hoop te doen tot het einde van 2009. Daarna is het mooi geweest. Coldplay scoorde hits met onder meer Yellow, Trouble en Viva la vida.


    Ik vind het écht kut! Ik was heel erg fan van ze, en nu zullen ze nooit meer een concert geven.. En ik hoef nu geen reacties van; 'Hè hè, eindelijk! Zijn we ook weer vanaf.'


    Bron: Spits Nieuws.

    Ik vind het trouwens gelul om na je 33e geen rockster meer te zijn.(krul)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 10:53 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mij maakt het niet echt veel uit, ik luisterde nooit naar ze, maar ik vindt het wel kut voor jou, en alle andere fans. o'o


    Smiling but close to tears.

    HAHA. Daar zou Madonna nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Sorry, die kon ik niet laten :'D Maar dat is best kut voor de fans.

    Oh, hun carriere ging net zo goed (nog meer) vooruit.


    You can run but not hide

    Cacharel schreef:
    HAHA. Daar zou Madonna nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Sorry, die kon ik niet laten :'D Maar dat is best kut voor de fans.

    Dat vond ik ook al hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cacharel schreef:
    HAHA. Daar zou Madonna nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Sorry, die kon ik niet laten :'D Maar dat is best kut voor de fans.


    Haha :''D die vind ik zo goed. (A)


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    (...)

    Haha :''D die vind ik zo goed. (A)

    Ja komop, ze maakt wel goede muziek, maar dat mens is 51, als ik me niet vergis. Ach, haar leven. _O_

    Cacharel schreef:
    (...)
    Ja komop, ze maakt wel goede muziek, maar dat mens is 51, als ik me niet vergis. Ach, haar leven. _O_


    Ja, echt he. :'D

    zo'n bejaarden concert :'D


    You can run but not hide

    jammer ze hadden leuke nummers alleeen 33 is oud en ik snap best dat ze zo iets hebben van oke nu is het genoeg ik pak en ander leven op!;)


    Some angels have no wings.

    Crush schreef:
    Mij maakt het niet echt veel uit, ik luisterde nooit naar ze, maar ik vindt het wel kut voor jou, en alle andere fans. o'o


    None but ourselves can free our minds.

    Ö Dat vind ik echt niet leuk! Niet dat ik er vaak naar luisterde maar hun muziek had wat.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eye schreef:
    (...)

    Ja, echt he. :'D

    zo'n bejaarden concert :'D

    Ja, ik heb gehoord dat ze playbackt, maar wel echt dans etc. Dan denk ik echt zo van ''Stop met zingen mens, en ga er meer zijn voor je kind.''

    Ik vind het jammer voor de fans, maar persoonlijk vond ik hun muziek niet mooi.


    Think before you act.

    Cacharel schreef:
    HAHA. Daar zou Madonna nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Sorry, die kon ik niet laten :'D Maar dat is best kut voor de fans.


    All was well.

    Ik ben niet echt fan, maar ik vind hun nummers wel mooi (:
    Maar, dat is echt kut voor alle fans.


    Never run out of reasons to smile...

    Waarom staat er eigenlijk 2009 terwijl het al 2010 is? :X

    Maar ja, ik ben 9 september nog naar hun concert geweest en dat was super, dus ik zit er eigenlijk niet mee...


    I may not always be perfect, but I'll always try.