• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik begin programmeren zowaar te begrijpen. Dat ik dat nog mag meemaken. Daarnaast heeft mijn gekozen bedrijf eindelijk geantwoord op mijn vragen! Nu kan ik mijn GIP voor bedrijfsbeheer afmaken, ook al moest die taak al een week geleden afgegeven zijn. :x


    Take me to wonderland

    Ik wist niet dat ik hem echt zo leuk vond!
    Pas toen we in juli ons diploma kregen en ik hem nu niet meer zie besef ik pas hoeveel ik hem mis en dat ik het liefst de hele dag zijn nogal vage niet grappige grapjes aan moet horen haha. En ik het zelfs leuk vond dat hij van iedereen vooral met mij bezig was qua klieren. (Hey wacht eens even)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Normaal ben ik totaal niet bezitterig, maar jij moet van mij worden. Jou wil ik niet delen.
    Als jij nou alleen eens een beetje duidelijker was over je gevoelens..


    We need a bigger boat.

    Dit heb ik nooit eerder gehad, als ik met jou praat, dan is de wereld veel mooier en we hebben beide zoveel meegemaakt, we begrijpen elkaar.


    'Darling, just hold on'

    Ik weet het zeker; ik word gek. Knatergek. Helemaal gestoord. Ik krijg jou gewoon niet uit mijn hoofd; kan niet anders dan jou ogen voor me zien; en dan heb ik het nog niet eens over het gevoel dat ik krijg wanneer ik je lach erbij ga fantaseren. Verdeurie; wat doe je met me?


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    Ik weet het zeker; ik word gek. Knatergek. Helemaal gestoord. Ik krijg jou gewoon niet uit mijn hoofd; kan niet anders dan jou ogen voor me zien; en dan heb ik het nog niet eens over het gevoel dat ik krijg wanneer ik je lach erbij ga fantaseren. Verdeurie; wat doe je met me?


    Dit verwoord ook precies wat ik voel ^^
    Alleen al als ik zijn stem voor me probeer te halen zwijmel ik weg 3:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Then I see your face
    I know I'm finally yours
    I find everything I thought I lost before
    You call my name
    I come to you in pieces
    So you can make me whole

    -sobs softly-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SNAP MIJN HINTS DAN OOK. Omg. Dat je niet goed Nederlands kan is schattig; serieus; maar nu is het eventjes - hééééééééél eventjes - vervelend. Snap gewoon dat ik vrijdag bij jou wil zijn. Nodig me uit, nodig jezelf uit naar mij te komen; doe iets. >.>

    En kom op hangout jij. Dat is ons ding. En en en; ik wil je zien. enzo.


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    SNAP MIJN HINTS DAN OOK. Omg. Dat je niet goed Nederlands kan is schattig; serieus; maar nu is het eventjes - hééééééééél eventjes - vervelend. Snap gewoon dat ik vrijdag bij jou wil zijn. Nodig me uit, nodig jezelf uit naar mij te komen; doe iets. >.>

    En kom op hangout jij. Dat is ons ding. En en en; ik wil je zien. enzo.

    Waarom wachten totdat hij iets vraagt? Jongens zijn slecht in het zien van hints. Je kunt beter vragen aan hem of je kunt komen dan wachten totdat hij eindelijk de hint begrijpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen moet ik het echt eens proberen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vanavond team vergadering. Hopen dat er eindelijk verandering in komt, want zo is het niet leuk meer. Merp.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titan schreef:
    (...)
    Waarom wachten totdat hij iets vraagt? Jongens zijn slecht in het zien van hints. Je kunt beter vragen aan hem of je kunt komen dan wachten totdat hij eindelijk de hint begrijpt.


    Ja. Weet je wat het is. Kijk. Ik weet niet helemaal precies wat hij wil. En ik ga mezelf niet voor schut zetten of weetikveel. Maar; ugh; ja, als hij het vannavond niet snapt vraag ik het wel gewoon :') .


    We need a bigger boat.

    Dat moment wanneer een tweet je leven de afgelopen maanden beschrijft.

    Cross the line if you think someone likes you but you doubt yourself because there's always someone better than you.

    Navi schreef:
    Normaal ben ik totaal niet bezitterig, maar jij moet van mij worden. Jou wil ik niet delen.
    Als jij nou alleen eens een beetje duidelijker was over je gevoelens..
    Dat is een nog nauwkeurigere beschrijving van mijn leven

    Ik hou niet zo van wachten..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]