Lotte keek even opzij, naar de jongens naast hen. Ze had zich nog niet eens voorgesteld. Eén van hen zat een beetje afgezonderd en staarde naar de zee. Hij had ravenzwart haar en zijn ogen gingen schuil achter zijn zonnebril. Twee bolletjes sierden zijn onderlip.
Ze was sowieso een type dat piercings erg mooi vond en ook bij deze jongen stond het goed, met zijn gave gezicht en donkere haren. Heel vlug dwaalden haar ogen over zijn bovenlijf, maar daar moest ze een beetje van blozen omdat ze hem niet wilde scannen als een stuk wildbraad. Hij was niet erg gespierd, maar van een buikje was absoluut geen sprake.
Ze richtte haar blik op de andere jongens. Eén voerde het hoogste woord en zat samenzweerderig te smoezen met een knap meisje.
Van onder tot boven was hij onder getatoeëerd, nog veel meer dan ze van haar beste vriend gewend was. Ook hem vond ze hem niet onaantrekkelijk, al gold dat ook voor de andere drie jongens die er nog bij zaten, maar die geen heel opmerkelijk uiterlijk hadden, al vond ze ze zeker heel erg knap.
Ik weet het niet, fluisterde ze. Ik vind hen alle vijf vreselijk aantrekkelijk.
Ze giechelde een beetje nerveus en vroeg zich af hoe dat op de anderen zou overkomen. Ze was niet iemand die snel in vuur en vlam stond, maar als ze die jongens naast haar zag, vermoedde ze dat ze wel eens flink verliefd zou kunnen worden deze vakantie.
Jullie?
June vermoedde dat ze toch een antwoord moest geven als de meiden haar een beetje leuk vonden en over Raphael en Davey zou ze maar niets zeggen, want het viel vast op als ze zo vriendschappelijk met elkaar omgingen.
Ze wist dat de anderen de vaders van Faella, Abigail en Myrthe waren, dus het was maar vreemd om daar een keuze uit te maken. Uiteindelijk ging ze maar voor Cyrith, omdat hij zoals ze hem zo zag toch nooit op haar af zou stappen als ze het eens te horen kreeg.
Die jongen aan de zijkant. Ik heb het wel op rustige types
[ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:16 ]
Every villain is a hero in his own mind.