• Dames en heren, hier is-ie dan eindelijk: Het Kletscafé!





    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en je werk/verslaving, en dan zetten we je erbij!. (:


    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIFwar topic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe


    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een pb zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.

    Wie horen er allemaal bij de crew?
    Werknemers.

    Lotta • Facts • Cafébazin • 12
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 13
    Kim • Plenilunium • Entertainer • 17
    Sylvie • Gylani • Serveerster • 19
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist • Gitarist • 16
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien •Valli • Buitenwipper • 18


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Orianna • Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Gylvie • Colaverslaafde • 17
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 16
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • gameverslaafde • 14
    Anthon• Busje3000 • popcornverslaafde •
    Jaimy • Irvine • Tumblrverslaafde • 16 •
    Jacco • Bellward • Seksverslaafde • 18 •
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde •14


    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    TheScientist schreef:
    Ik ben allang thuis :D En heb weekend :D


    Wtf, nu al weekend? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opgelet peeps! Yolanda en ik organiseren een super toffe evenement van het Kletscafe en tegelijk ook de eerste.

    Lootjestrekken.

    Wie deel wilt nemen kan mooi quoten en een reactie achterlaten.


    -

    Gemela schreef:
    Opgelet peeps! Yolanda en ik organiseren een super toffe evenement van het Kletscafe en tegelijk ook de eerste.
    Lootjestrekken.

    Wie deel wilt nemen kan mooi quoten en een reactie achterlaten.


    Yeaaah! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus, mocht je mee willen doen met loodjestrekken, zeg het dan!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een pb zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!


    Dus, who's with me? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gemela schreef:
    Opgelet peeps! Yolanda en ik organiseren een super toffe evenement van het Kletscafe en tegelijk ook de eerste.
    Lootjestrekken.

    Wie deel wilt nemen kan mooi quoten en een reactie achterlaten.

    Ik vind het leuk. Kan je dan ook denken aan een verhaaltje schrijven voor degene die je hebt getrokken? Diegene dan in de hoofdrol en dan later online zetten. Misschien leuk om een gezamelijk account aan te maken waar het dan gepost kan worden zodat er kan worden geraden wie iemand heeft getrokken? Oh, en hoe doe je dat lootjes trekken zoder dat sowieso 1 iemand weet wie iedereen heeft?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk. Kan je dan ook denken aan een verhaaltje schrijven voor degene die je hebt getrokken? Diegene dan in de hoofdrol en dan later online zetten. Misschien leuk om een gezamelijk account aan te maken waar het dan gepost kan worden zodat er kan worden geraden wie iemand heeft getrokken? Oh, en hoe doe je dat lootjes trekken zoder dat sowieso 1 iemand weet wie iedereen heeft?


    Tsja, dat bedacht ik mij net ook, hoe we dat gaan doen...
    Of we vragen iemand van búíten het Kletscafé of hij/zij ons er even mee helpen wil? Dat diegene iedereen die meedoet een PB stuurt met daarin welk cijfer hij/zij heeft, en dat diegene ervoor zorgt wie wie trekt met t loodjestrekken?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 15:18 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Tsja, dat bedacht ik mij net ook, hoe we dat gaan doen...
    Of we vragen iemand van búíten het Kletscafé of hij/zij ons er even mee helpen wil? Dat diegene iedereen die meedoet een PB stuurt met daarin welk cijfer hij/zij heeft, en dat diegene ervoor zorgt wie wie trekt met t loodjestrekken?

    Dat kan idd ook. Iedereen zegt een nummer en dat nummer hoort dan bij een persoon. En dan idd iemand die of niet meedoet met lootjestrekken of niet hier in zit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zal ik anders een Q-account maken voor het Kletscafe? Dan kunnen we daarop de story online zetten (:
    Lootjestrekken vind ik trouwens een leuk idee, en dat je dan gewoon een verhaal schrijft voor diegene ja :)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gemela schreef:
    Opgelet peeps! Yolanda en ik organiseren een super toffe evenement van het Kletscafe en tegelijk ook de eerste.
    Lootjestrekken.

    Wie deel wilt nemen kan mooi quoten en een reactie achterlaten.


    Het lijkt me echt heel leuk :D
    Maar ik weet niet echt of ik wel mn adres en zo mag geven.
    Maar ik wil wel graag mee doen xD
    I


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lootjes trekken, leuk! (:
    Maar ik geef liever niet mijn adres weg

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 16:04 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zagarino schreef:
    Zal ik anders een Q-account maken voor het Kletscafe? Dan kunnen we daarop de story online zetten (:
    Lootjestrekken vind ik trouwens een leuk idee, en dat je dan gewoon een verhaal schrijft voor diegene ja :)


    Dat is wel beter ja, gewoon een leuk verhaal, of een mooi photoshopkunst werk met een gedicht ofzo?
    Dan doe ik zeker mee !!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kletscafe-account is aangemaakt
    WW is Jaico (wbw)


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Want iedereen shipt Jaico (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De story? Dus ook mijn story?

    Maken we dan geen gedeeld account aan? Ik zie net dat je me als vriend hebt toegevoegd. Krijgen we anders het wachtwoord via PB doorgestuurd, dan kunnen we er met z'n allen op.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kletscafe schreef:
    Kletscafe-account is aangemaakt
    WW is Jaico (wbw)


    Haha, ik zag het.
    Jacco, hoe was de film?


    -