Rivaille schreef:
(...)lol k
Ik ken zat mensen wiens opa of w.e dood is gegaan aan kanker en nog gebruiken ze 't woord kanker. Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen :') Mijn hond is ook aan een ziekte dood gegaan (En dan hoef je niet te zeggen het is maar een hond ._.) En als iemand met die ziekte spot, heb ik lekker schijt aan. Ik ga dan niet meteen huilie huilie doen :'D
Het leven is hard, so be it. Deal with it.
Je maakt het alleen maar moeilijker dan het al is door er op door te gaan en iedereen erop te wijzen dat 't slecht is. Maar okeeeeeeeeeeeee.
Is toch niet je eigen naaste familie? Dan is het toch echt anders. En mij zul je nooit horen zeggen het is maar een hond, mijn hond is ook ook aan een ziekte overleden namelijk :'). Maar je kan wel zeggen dat ik me aanstel en zo en een beetje leuk lopen doen met je huilie huilie (no offense maar ik wist t even niet anders te verwoorden) maar als je iemand van de één op de andere dag doodziek ziet worden, ja letterlijk van de één op de andere dag, en meteen te horen krijgt dat het terminaal is, hoe langzaam ook, begin je er toch wel anders tegenaan kijken. Die persoon kan er over een uur niet meer zijn, en dan kan het al zijn omdat diegene koorts had. Dus ja, maar zoals ik al zei, voel je vooral vrij om van alles te zeggen tegen mensen waarvan je het verhaal niet kent. Er zijn genoeg vreemde, onverklaarbare dingen in het leven, dat betekend niet dat je er maar mee moet leren leven. Als iedereen zo dacht waren er lang niet zoveel mensen op deze wereld, dan waren de meest primitieve ziekten nog steeds aan de orde van de dag en dan had kanker misschien niet eens de kans gehad om zich te ontwikkelen aangezien sommige ziekten zich zo snel verspreidden dat misschien al iedereen dood was geweest, want artsen hadden dan niet bestaan, want ja, zo is het leven, deal with it.
Maar daar denk je pas aan als het je heel nauw aangaat.
[ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:50 ]
We'll still love each other, forever and always. <3