• Happy birthday to Brooke :').
    Brooke (Bicycle) is vandaag officieel achttien geworden. Ze is net gestopt met Quizlet maar heel af en toe komt ze deze maand nog wel een kort kijkje nemen. Hopelijk komt ze over een paar jaar weer terug.




    En ook gefeliciteerd Nina (Morgarath) met je twaalfde verjaardag! Je bent nu eindelijk terminaal ;D.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 16:41 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Huilie huilie allemaal.

    Gefeliciteerd both of you.

    Het is weer hetzelfde domme verhaal zoals met kanker schelden. Huilon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Huilie huilie allemaal.

    Gefeliciteerd both of you.

    Het is weer hetzelfde domme verhaal zoals met kanker schelden. Huilon.


    'T is maar wat je dom noemt.
    Je kan wel merken dat je nog nooit in zo'n situatie hebt gezeten, anders zou je niet zo harteloos reageren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    'T is maar wat je dom noemt.
    Je kan wel merken dat je nog nooit in zo'n situatie hebt gezeten, anders zou je niet zo harteloos reageren.
    lol k
    Ik ken zat mensen wiens opa of w.e dood is gegaan aan kanker en nog gebruiken ze 't woord kanker. Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen :') Mijn hond is ook aan een ziekte dood gegaan (En dan hoef je niet te zeggen het is maar een hond ._.) En als iemand met die ziekte spot, heb ik lekker schijt aan. Ik ga dan niet meteen huilie huilie doen :'D

    Het leven is hard, so be it. Deal with it.
    Je maakt het alleen maar moeilijker dan het al is door er op door te gaan en iedereen erop te wijzen dat 't slecht is. Maar okeeeeeeeeeeeee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Allebei gefeliciteerd!


    Physics is awesome

    Sorry hoor, maar ik vind niet dat je dit zomaar kan bagatelliseren.
    Dit is vrij ernstig, want als je spotten met ziektes al gaat goed praten dan is het eind ver zoek.
    Het is onfatsoenlijk en bovenal abnormaal om hiermee te schelden. Als je zo nodig 'populair' wilt zijn en je stoerder voor wilt doen dan je eigenlijk bent, doe dat dan niet over iemand anders z'n rug en vooral niet over mensen die echt iets ernstigs hebben. Die echt lijden. Dit zegt heel veel over hoe iemand in elkaar zit en als wie dan ook dit al normaal gaat vinden, dan kun je je beter gelijk laten opnemen in een gesticht, want dit is alles behalve normaal. Dit is namelijk niet een onderwerp waar je zomaar grapje over gaat maken en stoer over moet doen.

    Ik wens de jarigen daarbij nog een hele fijne verjaardag toe.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rivaille schreef:
    (...)lol k
    Ik ken zat mensen wiens opa of w.e dood is gegaan aan kanker en nog gebruiken ze 't woord kanker. Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen :') Mijn hond is ook aan een ziekte dood gegaan (En dan hoef je niet te zeggen het is maar een hond ._.) En als iemand met die ziekte spot, heb ik lekker schijt aan. Ik ga dan niet meteen huilie huilie doen :'D

    Het leven is hard, so be it. Deal with it.
    Je maakt het alleen maar moeilijker dan het al is door er op door te gaan en iedereen erop te wijzen dat 't slecht is. Maar okeeeeeeeeeeeee.


    Is toch niet je eigen naaste familie? Dan is het toch echt anders. En mij zul je nooit horen zeggen het is maar een hond, mijn hond is ook ook aan een ziekte overleden namelijk :'). Maar je kan wel zeggen dat ik me aanstel en zo en een beetje leuk lopen doen met je huilie huilie (no offense maar ik wist t even niet anders te verwoorden) maar als je iemand van de één op de andere dag doodziek ziet worden, ja letterlijk van de één op de andere dag, en meteen te horen krijgt dat het terminaal is, hoe langzaam ook, begin je er toch wel anders tegenaan kijken. Die persoon kan er over een uur niet meer zijn, en dan kan het al zijn omdat diegene koorts had. Dus ja, maar zoals ik al zei, voel je vooral vrij om van alles te zeggen tegen mensen waarvan je het verhaal niet kent. Er zijn genoeg vreemde, onverklaarbare dingen in het leven, dat betekend niet dat je er maar mee moet leren leven. Als iedereen zo dacht waren er lang niet zoveel mensen op deze wereld, dan waren de meest primitieve ziekten nog steeds aan de orde van de dag en dan had kanker misschien niet eens de kans gehad om zich te ontwikkelen aangezien sommige ziekten zich zo snel verspreidden dat misschien al iedereen dood was geweest, want artsen hadden dan niet bestaan, want ja, zo is het leven, deal with it.
    Maar daar denk je pas aan als het je heel nauw aangaat.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:50 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is toch niet te geloven. Er kan hier nog niet eens een topic worden geopend zonder dat er iemand aangevallen wordt! Het is werkelijkwaar niet te geloven. Sommige dingen gaan inderdaad te ver, maar je hoeft toch niet ieder klein ding tot in het uiteindige te bediscussiëren? Serieus.

    OT: Hartelijk gefeliciteerd aan beide personen. Wel jammer dat Brooke gestopt is met Q, maar dan nog, wie stopt er nu met Q?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valentino schreef:
    (...)

    Is toch niet je eigen naaste familie? Dan is het toch echt anders. En mij zul je nooit horen zeggen het is maar een hond, mijn hond is ook ook aan een ziekte overleden namelijk :'). Maar je kan wel zeggen dat ik me aanstel en zo en een beetje leuk lopen doen met je huilie huilie (no offense maar ik wist t even niet anders te verwoorden) maar als je iemand van de één op de andere dag doodziek ziet worden, ja letterlijk van de één op de andere dag, en meteen te horen krijgt dat het terminaal is, hoe langzaam ook, begin je er toch wel anders tegenaan kijken. Die persoon kan er over een uur niet meer zijn, en dan kan het al zijn omdat diegene koorts had. Dus ja, maar zoals ik al zei, voel je vooral vrij om van alles te zeggen tegen mensen waarvan je het verhaal niet kent. Er zijn genoeg vreemde, onverklaarbare dingen in het leven, dat betekend niet dat je er maar mee moet leren leven. Als iedereen zo dacht waren er lang niet zoveel mensen op deze wereld, dan waren de meest primitieve ziekten nog steeds aan de orde van de dag en dan had kanker misschien niet eens de kans gehad om zich te ontwikkelen aangezien sommige ziekten zich zo snel verspreidden dat misschien al iedereen dood was geweest, want artsen hadden dan niet bestaan, want ja, zo is het leven, deal with it.
    Maar daar denk je pas aan als het je heel nauw aangaat.
    Ik zeg ook niet dat het erg is. Het is ook heel vervelend als dat gebeurt. Maar als iemand er een ''grapje'' of whatever over maakt, negeer het gewoon.
    Maar laten we stoppen, want dit gaat nergens over tbh :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Patholoog schreef:
    Het is toch niet te geloven. Er kan hier nog niet eens een topic worden geopend zonder dat er iemand aangevallen wordt! Het is werkelijkwaar niet te geloven. Sommige dingen gaan inderdaad te ver, maar je hoeft toch niet ieder klein ding tot in het uiteindige te bediscussiëren? Serieus.

    OT: Hartelijk gefeliciteerd aan beide personen. Wel jammer dat Brooke gestopt is met Q, maar dan nog, wie stopt er nu met Q?


    + Heb ik ook naasten familie in een korte tijd verloren aan iets ernstig en ik loop ook niet over kanker en terminaal shizzle te zeuren. Je moet niet alles persoonlijk aantrekken.

    gefeliciteerd meiden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rivaille schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat het erg is. Het is ook heel vervelend als dat gebeurt. Maar als iemand er een ''grapje'' of whatever over maakt, negeer het gewoon.
    Maar laten we stoppen, want dit gaat nergens over tbh :'D


    Kijk, zulke reactie's zijn gewoon fijn. Het is niet dat mensen er grapjes over maken, ik scheld zelf ook wel eens met kanker. Maar het is gewoon dat mensen denken van; oh die heeft kanker, lekker boeiend, dat gebeurd. En het dan vervolgens als bijvoeglijk naamwoord gaan gebruiken, omdat het er toch is, maar ze doen of het niets betekend.
    But let's quit, yeah. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de grap van "je bent nu terminaal" ook absoluut niet inzie (net zo min als wat dat in vredesnaam met jarig zijn te maken heeft), maar oké, daar is wel voldoende over gezegd.

    Gefeliciteerd, allebei. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gelukkige verjaardag!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het ook een heel misplaatst "grapje", en dat van dat kanker, het gaat er niet om dat je ermee scheld, maar wat je met iemand doet dóór het te doen. Mijn vader heeft zelf kanker en hij is nog erg jong, hij heeft altijd al gezond geleefd en nooit iets misdaan. Het is gewoon afschuwelijk om er continu aan herinnerd te worden, want elke keer als je het hoort schiet het toch weer door je hoofd heen. En dat terwijl het nergens voor nodig is om met kanker te schelden. Maar goed, diegenen die ermee schelden piepen wel anders als een naaste ook ziek wordt. Want geloof me, mijn opa is ook overleden aan kanker, maar als je er elke dag aan herinnerd word dat je vader ernstig ziek is en je hem zo kwijt zou kunnen raken, op 12 jarige leeftijd (want zo oud was ik toen hij het kreeg, en hij kan er ook niet meer van af komen), en nu nog steeds, geloof me, dat is gewoon een nachtmerrie.

    Maar goed, even on-topic.
    Gefeliciteerd allebei!


    Alis volat propriis.

    Guys, vecht het lekker uit in elkaars GB.

    Congratz allebei!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''