• Happy birthday to Brooke :').
    Brooke (Bicycle) is vandaag officieel achttien geworden. Ze is net gestopt met Quizlet maar heel af en toe komt ze deze maand nog wel een kort kijkje nemen. Hopelijk komt ze over een paar jaar weer terug.




    En ook gefeliciteerd Nina (Morgarath) met je twaalfde verjaardag! Je bent nu eindelijk terminaal ;D.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 16:41 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Gefeliciteerd.
    Maar eh, terminaal? Leuk hoor. Vooral om grapjes over te maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Gefeliciteerd.
    Maar eh, terminaal? Leuk hoor. Vooral om grapjes over te maken.


    Wauw, wat een sarcasme. Neem het niet zo serieus.

    Gefeliciteerd allebei!


    This is Twist's world.

    Valentino schreef:
    Gefeliciteerd.
    Maar eh, terminaal? Leuk hoor. Vooral om grapjes over te maken.


    Ik heb net de betekenis opgezocht, dat is inderdaad niet leuk.

    Maar eh, gefeliciteerd Brooke


    26 - 02 - '16

    Twizzie schreef:
    (...)

    Wauw, wat een sarcasme. Neem het niet zo serieus.

    Gefeliciteerd allebei!


    Totdat er bij jou iemand in je naaste familie terminaal ligt, en er dan grappen over worden gemaakt.
    Kan je wel zeggen neem het niet zo serieus, maar dat zijn gewoon geen dingen om grappen over te maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Totdat er bij jou iemand in je naaste familie terminaal ligt, en er dan grappen over worden gemaakt.
    Kan je wel zeggen neem het niet zo serieus, maar dat zijn gewoon geen dingen om grappen over te maken.


    Ja, mijn oma ligt inderdaad in het ziekenhuis en ik kan de lol van het grapje er toch gewoon van in zien (cat).
    Nogal overdreven als je het mij vraagt, stuk chagrijn.


    This is Twist's world.

    Twizzie schreef:
    (...)

    Ja, mijn oma ligt inderdaad in het ziekenhuis en ik kan de lol van het grapje er toch gewoon van in zien (cat).
    Nogal overdreven als je het mij vraagt, stuk chagrijn.
    Dan moet je eens een jong iemand extreem zien lijden... en uiteindelijk in je armen overlijden dan lul je wel anders.

    Gefelicitaaart!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Twizzie schreef:
    (...)

    Ja, mijn oma ligt inderdaad in het ziekenhuis en ik kan de lol van het grapje er toch gewoon van in zien (cat).
    Nogal overdreven als je het mij vraagt, stuk chagrijn.


    De lol van een grapje? Ze zet serieus is haar post 'nu ben je eindelijk terminaal'?
    En jij kan dat nog een grapje noemen? Weet je überhaupt wel wat terminaal is? Niet alleen in het ziekenhuis liggen hoor.
    Als iemand terminaal ligt, liggen ze op sterven, dan werken de medicatie niet meer, dan lijden ze en wachten ze gewoon op hun dood. En jij noemt dat een grap, en mij een chagrijn? Sorry hoor, maar ik snap jou gedachtegang hierin totaal niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gelukkige verjaardag. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Happy birthday!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben het eens met Naomy (Valentino). Zoals jij het neerzet valt het moeilijk anders op te vatten en tegen iemand die jarig is zeggen dat ze terminaal is, is nou niet bepaald aardig.

    Anyway, gefeliciteerd jullie twee!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Happy b'day !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Titan schreef:
    Ik ben het eens met Naomy (Valentino). Zoals jij het neerzet valt het moeilijk anders op te vatten en tegen iemand die jarig is zeggen dat ze terminaal is, is nou niet bepaald aardig.

    Anyway, gefeliciteerd jullie twee!


    Niet alleen voor de jarige jet. Haha. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet alleen voor de jarige jet. Haha. :'D

    Dat had je al gezegd, daarom liet ik het er even buiten, maar ik snap best dat het voor jou ook niet leuk is.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is het niet een Vlaams woord? In ieder geval, gefeliciteerd allebei.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Titan schreef:
    (...)
    Dat had je al gezegd, daarom liet ik het er even buiten, maar ik snap best dat het voor jou ook niet leuk is.


    Pfft, weet je wat het is, ik heb het inmiddels wel geaccepteerd, ik bedoel je kan er toch niets aan veranderen, maar het is nog altijd niet leuk om ermee geconfronteerd te worden. Laat staan dat iemand er grapjes over maakt. Dat pik ik gewoon niet. En was het nou dat ze het niet zo bedoelde, maar ik kan hier echt geen andere context in zien. En dan komt er nog zo'n leukerd die denkt dat bijdehand zijn helpt en gelijk mij een chagrijn noemt. Laten we zeggen dat het komt doordat ik ziek ben en dus prikkelbaar én samenloop van omstandigheden. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3