• Jup ^^. Ik was dat rozengedoe een beetje beu en koos daarom voor een iets kortere, minder ... rozige username.
    Facts is Engels voor feiten. Het heeft niet echt een speciale betekenis voor mij, maar ik vond het gewoon mooi klinken. Do you like it? Ik hoop voor jullie van wel, want ik heb een weddenschap met Felidae gesloten en het is de bedoeling dat ik 'm een jaar houd.

    Rosarum > Facts

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    It's kewl.


    You are beautiful, you are love.

    Awesome (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik moet dan denken aan dat cosplay evenement. =P

    Leuk =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    i like it!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Maleficia schreef:
    Leuk!


    26 - 02 - '16

    Assum.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Doet me denken aan die grote anime, games en cosplay conventie in België, waar ik ooit een keer heen wil gaan (maar ik woon in Nederland, daarom is dat wat lastig). ^^
    But, I like!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik was net gewend aan Rosarum, maar ik vind hem wel erg leuk. ^^
    En als je hem een jaar moet houden heb ik sowieso tijd genoeg om aan deze te wennen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Y'know what I think of it :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik was net gewend aan Rosarum, maar ik vind hem wel erg leuk. ^^
    En als je hem een jaar moet houden heb ik sowieso tijd genoeg om aan deze te wennen. :'D


    Stenenlikker

    I liiiiiike!
    Succes met hem een jaar lang te houden ^^ Het langste dat ik heb uitgehouden is een maand en een paar dagen, en deze opnieuw nemen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Ik moet dan denken aan dat cosplay evenement. =P

    Leuk =)


    Rise and rise again until lambs become lions