• So you think you can dance is de bekendste dansshow van België en Nederland, die iedereen wel kent.
    Kijken jullie? Wie is jullie favoriet? Wie had eruit moeten liggen in plaats van iemand anders?

    Persoonlijk vind ik het jammer dat Redouan eruit ligt, mais bon.
    Wat vinden jullie?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1913 schreef:
    Ik dacht even dat dit ook SYTYCD was, in Amerika, maar het is Dancing with the Stars. Desalniettemin een leuk stukje (:


    OT: Zit Ellen nog in de race? Dat Belgische meisje dat de golden ticket afwees. Ik vond het ook wel goed.


    Jip, die is door. België aan de top ^^ But I'm still team Danny (and a little bit Giovanni)
    En Giovanni is echt zoooo fantastisch lief. Hij heeft Tamara het ziekenhuis binnengedragen nadat hij haar bij ongeluk had laten vallen bij een lift (en ie voelde zich rot, heeft hij zelf gezegd. "Ik dans al 13 jaar en ik heb nog nooit iemand laten vallen", naaauw).

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 23:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Jip, die is door. België aan de top ^^ But I'm still team Danny (and a little bit Giovanni)
    En Giovanni is echt zoooo fantastisch lief. Hij heeft Tamara het ziekenhuis binnengedragen nadat hij haar bij ongeluk had laten vallen bij een lift (en ie voelde zich rot, heeft hij zelf gezegd. "Ik dans al 13 jaar en ik heb nog nooit iemand laten vallen", naaauw).



    Oooooh, wat lliieef!!

    Maar krijgt hij van sommigen ook niet de stemmen omdat hij er leuk uitziet? :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    (...)


    Oooooh, wat lliieef!!

    Maar krijgt hij van sommigen ook niet de stemmen omdat hij er leuk uitziet? :)


    Dat gebeurd elk jaar ^^ Vorig jaar was mijn zus ook voor Delano omdat ze hem knap vond (en dan in het volgend seizoen is dat over, dat is altijd hetzelfde) ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik volg het niet, maar een vriendin van mij is helemaal bezeten door Jordy, een Belgisch-Limburgs gastje waarvan zij blijkbaar verre familie is. Toen-ie eruit lag kwam ze een week niet meer naar school.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Ik volg het niet, maar een vriendin van mij is helemaal bezeten door Jordy, een Belgisch-Limburgs gastje waarvan zij blijkbaar verre familie is. Toen-ie eruit lag kwam ze een week niet meer naar school.


    Oh god.
    Zo kan iedereen beginnen ^^
    Ik ga een week niet meer naar school komen omdat Arno van vorig jaar eruit lag en dat het neefje was van een kennis van m'n moeder. Yeah right, fantastische reden :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Oh god.
    Zo kan iedereen beginnen ^^
    Ik ga een week niet meer naar school komen omdat Arno van vorig jaar eruit lag en dat het neefje was van een kennis van m'n moeder. Yeah right, fantastische reden :P

    Haha, het erge is dat het ook echt helemaal waar is. Tegen de school zei ze dat ze problemen met haar knie had - yeah right, toen ik mijn arm had gebroken ging ik gewoon naar school -, maar schepte dan wel op Facebook op dat Jordy bij haar thuis was gekomen en Jordy haar agenda had gesigneerd en Jordy blablabla
    .


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Haha, het erge is dat het ook echt helemaal waar is. Tegen de school zei ze dat ze problemen met haar knie had - yeah right, toen ik mijn arm had gebroken ging ik gewoon naar school -, maar schepte dan wel op Facebook op dat Jordy bij haar thuis was gekomen en Jordy haar agenda had gesigneerd en Jordy blablabla[/i].


    The hell. Right, das wel wat raar...
    Anyway, her choice, but right.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried