• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Okay, ik vind het leuk dat je reageert, maar als je overal commentaar op gaat hebben... Ugh.


    help

    Omg meid, stop met achter die tien euro te vragen! Het begint echt te irriteren, het is al de 3e keer in drie dagen tijd! Het is oké dat je het vraagt, maar DRIE KEER? Ik ga zelf niet meer antwoorden, alsjeblief zeg.

    I can just feel the mental breakdown coming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zag Chris Brown net aan voor Obama. Dafuck brain?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ''But naturally you can tell nothing from the outside of a house.''


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is anders knap irritant als mensen niet reageren wanneer je je afvraagt of je dat geld nog terug gaat zien.


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Het is anders knap irritant als mensen niet reageren wanneer je je afvraagt of je dat geld nog terug gaat zien.
    Het is drie dagen geleden en ik heb haar maar één keer gezien nadat ik het geleend heb, terwijl ik haar heb gezegd dat ik het ging geven als ik terug bij mijn moeder ben, en dat is pas vanavond. Eerder kan ik er niet aan en dat wéét ze.
    Het erge is dan trouwens ook nog dat zij best vaak vergeet om geld terug te geven dat ik leende.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 13:57 ]

    Niet te geloven dat ik het nu gewoon grappig vind, haha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Irvine schreef:
    I can just feel the mental breakdown coming.

    +
    PradaNova schreef:
    Koffieeeeeeeeeeee!!!!!!!!

    That's exactly what I'm going to drink now. Ik heb het gehad. They can suck my balls. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Titan schreef:
    Ik zag Chris Brown net aan voor Obama. Dafuck brain?



    Nu je het zegt. Lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosyy schreef:
    (...)Het is drie dagen geleden en ik heb haar maar één keer gezien nadat ik het geleend heb, terwijl ik haar heb gezegd dat ik het ging geven als ik terug bij mijn moeder ben, en dat is pas vanavond. Eerder kan ik er niet aan en dat wéét ze.
    Het erge is dan trouwens ook nog dat zij best vaak vergeet om geld terug te geven dat ik leende.


    Was niet de bedoeling jou situatie met de mijne te vergelijken ;p, maar dat lijkt me ook behoorlijk irritant voor je!
    Ik wachtte 2 weken voordat ik m'n vriendin aansprak. En het geld kan me nog niet eens zoveel schelen, maar dat ze niet reageert op m'n bericht maakt me pissig. xd


    You are beautiful, you are love.

    What? Seriously? O_O


    16 - 09 - '17

    Rosyy schreef:
    (...)Het voelt gewoon zo anders omdat er echt weinig verhalen zijn met onbekende personen (cat)


    Ze zijn er wel, aardig wat ook, ze worden alleen niet zo uitgebreid gepromoot als fanfics.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Geen gesprekken hier hé ; )


    I am an idiot, I move.

    For fuck sake, hoe moeilijk is het om correct en normaal Nederlands toe te passen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 14:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.